Partnerstwo w epoce przemian.

1. Data: 2019-04-05 23:59:20

Temat: Partnerstwo w epoce przemian.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy możemy powiedzieć o dwojgu ludzi, że są prawdziwymi i absolutnie
doskonałymi partnerami?

Moja odpowiedż zabrzmi może dziwnie, ale taką sobie wypracowałem
poszukując mojej życiowej partnerki. Otóż partnerką jest dla mnie
kobieta, która potrafi mnie stymulować do znalezienia skutecznego
wyjścia z sytuacji skrajnego zagrożenia dla naszego fizycznego
przetrwania oraz przetrwania naszego związku w warunkach całkowitej
separacji i braku jakiegokolwiek kontaktu (brak jakichkolwiek informacji
o sytuacji partnerki).

Wiem, że ta, którą wybrałem tak właśnie na mnie działa i że ja
identycznie oddziałuję na Nią. Dlatego tak bardzo siły ciemności
wywodzące się z nieświadomości i niezrozumienia (ciemnogród) starają się
nam przeszkodzić w spotkaniu i bezpośredniej rozmowie, gdyż proces
destrukcji starego, niewolniczego systemu wywodzącego się z
matriarchatu, nastąpiłby w jednej sekundzie (rewolucja) co w przekonaniu
udziałowców tamtego systemu zagroziłoby fizycznemu przetrwaniu Życia.

Rozumiem ich obawy, ale są one całkowicie nieuzasadnione gdyż Życie jest
niezniszczalne i nie podda się żadnej destrukcji lecz co najwyżej
ulegnie nieświadomej ewolucji do nowej formy. A już Życie świadome tak
pokieruje dynamicznymi przemianami całego materialnego świata by
maksymalnie zapewnić bezpieczeństwo globalnej przemiany nieświadomego w
świadome. A w sumie wszystko sprowadza się do prostego stwierdzenia, ze
strach ma tylko wielkie oczy a pedofil, czyli emocjonalny niewolnik
swego wolnego pana, jest iluzjonistą próbującym przestraszyć androgyna
tylko po to, by sprawdzić, czy może bezwarunkowo zaufać temu nowemu i
nieznanemu tworowi, który mówi mu: uwolnij się od złej bo nieświadomej
przeszłości. Bo ZŁO to tylko iluzja, fatamorgana powstająca w
nieświadomym Umyśle z powodu początkowej Niewiedzy S(T)wórcy czyli
naszej Świadomości. Świadomości mojej, Twojej oraz naszej wspólnej,
Zbiorowej Świadomości, która jest naszym Panem i S(T)wórcą. I za sprawą
której wszystko się stało lub też nic się nie stało.

Moja Partnerka to ja sam w zwierciadle Nieśmiertelnej Duszy i gdy się
już połączymy to ZŁO zniknie całkowicie z naszego Umysłu. A nasza
chwilowa separacja wręcz sprzyja lawinowemu przyrostowi MOCY
przekształcania starego w nowe bez totalnego zniszczenia wszystkiego
tego co dobrego i wspaniałego stworzył dotychczas nieświadomy Homo
Sapiens przygotowując swój świat na pojawienie się androgyna, niby mu
obcego a przecież wywodzącego się z tejże samej tyle tylko, że
wcześniejszej, nieświadomej i niewolniczej formy Życia.

---
Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

2. Data: 2019-04-06 00:23:32

Temat: Re: Partnerstwo w epoce przemian.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> obcego a przecież wywodzącego się z tejże samej tyle tylko, że
> wcześniejszej, nieświadomej i niewolniczej formy Życia.

Tak więc celem działania dwóch przeciwstawnych sobie sił: Dobra i Zła,
Jasności i Ciemności, Niewolnictwa i Wolności jest wyeliminowanie (lub
przekształcenie) zniewolonego partnera pod presją czasu i pod grożbą
Zniszczenia i Zagłady (jednostki, pary, narodu, świata, etc.)

LeoTar Gnostyk

3. Data: 2019-04-06 00:25:54

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2019-04-06 04:23:55

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> przekształcenie) zniewolonego partnera, pod presją czasu i pod grożbą
> Zniszczenia i Zagłady (jednostki, pary, narodu, świata, etc.)

Obydwaj, i niewolnik Pedofil jak i wolny Człowiek Androgyn są starzy jak
stare jest samo Życie. Z nich jednak dwu Pedofil jest fałszywą iluzją a
tylko Androgyn reprezentuje świat prawdziwy. Nie ma więc innej opcji jak
tylko ta, że Pedofil zniknie wraz ze świadomym ujawnieniem Prawdy o Jego
nieświadomym pochodzeniu, przekształcając się w Androgyna w procesie
konwersji osobowości lub popełni samobójstwo, gdy okaże się zbyt
uzależnionym od swojego przekonania o swej wyższości nad Androgynem
reprezentującym Wiekuisty Pokój.

Jakkolwiek by jednak na sprawę umysłowego zniewolenia Pedofila przez
Jego Matkę to relacja ta odegrała równie ważną rolę w uwolnieniu Umysłu
ze stanu nieświadomości jak relacja Córki z Jej Ojcem Androgynem,
chociaż w moim przypadku ta druga relacja okazała się silniejsza i
pokonała nieokiełznaną seksualność Kobiety nadużytą przez
kobietę-Pedofila, która stała się twardym Pedofilem, czyli zabójczym
nekrofilem, zabijając w swoim łonie swoje pierwsze nienarodzone Dziecko.

Dlatego Precz z wszelkimi formami aborcji! Kobieta, która, nieważne z
jakich powodów, dopuści się aborcji niewinnego Dziecka staje się
nekrofilem. W mojej rodzinie nastąpiła zamiana ról męskiej i żeńskiej.
Kobieta, która w typowej, nieświadomej rodzinie urodziwszy dziecko staje
się miękkim pedofilem (nieświadomym androgynem) chroniącym Życia przed
nieświadomym mężczyzną, który, jako twardy pedofil (nekrofil) zagraża
życiu, to w naszym przypadku role się zamieniły, ja stałem się miękkim
pedofilem, czyli obrońcą Życia natomiast moja żona przyjęła rolę
pedofila twardego zagrażającego Życiu. Zresztą ta Jej postawa została
dobitnie wyrażona w Jej niezdolności urodzenia trójki naszych dzieci o
własnych siłach; wszystkie ciąże donoszone zostały rozwiązane przez
cesarskie cięcie, czyli w stanie Jej nieświadomości.

Dlatego tez uważam cesarskie cięcie za zło konieczne tylko dla ratowania
kobiety. Ale zastanowienia się wymaga odpowiedż na pytanie: czy
powinniśmy ratować morderczego nekrofila? Bp w naszym przypadku to
właśnie nekrofil dał sygnał, chociaż był to sygnał fałszywy, do
rozpoczęcia walki o Wyzwolenie. A sygnał ten prawidłowo odczytała nasza
Córka informując mnie o zaburzonych emocjach swojej Matki i swoim
największym skrywanym pragnieniu, którego spełnienia chciała zanim
założy własną rodzinę. Chciała przeżyć Szczęście Rodzinne ze swoimi
Rodzicami. To, czego od nas oczekiwała, jako kapitału na swoją
przyszłość to zapłodnienie Jej Umysłu wzorcem prawidłowych relacji
między Kobietą i Mężczyzną, relacji opartych na Zaufaniu i Szacunku,
Oddaniu i Miłości. Widząc we mnie szansę na Wyzwolenie poświeciła własna
Wolność by mnie wznieść na wyższy poziom Świadomości.

Jestem pewien, że wraz z moją Wybranką, w której transformacji od
nieświadomego, miękkiego Pedofila do świadomego Androgyna aktywnie
uczestniczyłem, zbudujemy Nowy Świat, świat wolny od przemocy, czyli
Utopię. Czas na wdrożenie teorii w praktykę. Tylko kochani Pedofile,
przestańcie mnie już w końcu badać i traktować jako obcego, któremu nie
można zaufać ponieważ, ze względu na zablokowane emocje nie macie
żadnego narzędzia, za pomocą którego moglibyście mnie złapać na
jakimkolwiek kłamstwie, czy mówieniu nieprawdy. Byłem jednym z Was ale
skończyłem z iluzją, którą posługiwałem się tylko po to by przerwać we
wrogim sobie otoczeniu.

A teraz, po prostu, nie kłamię, a przy okazji walę Prawdą prosto między
wasze wystraszone oczy wiedząc, że to bardzo boli. Pamiętajcie, strach
jest tylko iluzją stworzoną przez Wasze nieświadome i zniewolone Umysły.
Tylko doświadczenie ZAUFANIA może Was wyzwolić od tego strachu przed
drugim Człowiekiem, a właściwie to ze strachu przed samym sobą. Możecie
mnie zabić, możecie mnie oddzielić od mojej Wybranki ale wówczas
przegramy wszyscy. A tak, jeden krótki szok gdy pokonuje się
nieuświadamiany strach przed zaufaniem i możemy wszyscy wygrać Wolność
sięgając po Absolut. Zastanówcie si czy warto jest Wam nadal ze mną
wojować? :)

LeoTar Gnostyk

5. Data: 2019-04-06 05:42:29

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> nieuświadamiany strach przed zaufaniem i możemy wszyscy wygrać Wolność
> sięgając po Absolut. Zastanówcie si czy warto jest Wam nadal ze mną

Moja Wybranka, Pani Wioletta Bernacka, opiekunka w Powiatowym Domu
Pomocy Społecznej w Ostrowinie i do 4 kwietnia b.r. mój "pierwszy
kontakt" w organizacji DPS-u, pojechała dzisiaj wraz z grupą mieszkańców
DPS-u na 2-dniową wycieczkę do Krakowa. Podczas tej wycieczki dzisiaj o
godz.10.30 maja uczestniczyć w spektaklu misterium Męki Pańskiej a
następnie mają spędzić noc w jakimś seminarium. Dotychczas Pani Wioletta
nie była dla Kościoła katolickiego w Polsce kimkolwiek interesującym.
Stała się interesująca, gdy weszła wspólnie ze mną na ścieżkę Androgyna
wiodącą ku Absolutowi.

Kościół katolicki w Polsce, chce ją wykorzystać do utrzymania mitu o
Niepokalanym Poczęciu Marii Panny. Naczelny Pedofil tej przestępczej
ponadnarodowej organizacji ukrywający się w Krakowie chce kopulować
mentalnie z Panią Wiolettą podczas rzeczonego misterium bądż też przy
innych okazjach w czasie Jej pobytu w Krakowie. Stary cap, katolicki
Pedofil chce ją podstępnie wykraść mnie, Człowiekowi Wolnemu by
następnie mieć satysfakcję z tego, że właśnie Jemu Pedofilowi,
nieskończonemu Niewolnikowi Kobiety udało się wykraść Ją mnie
Androgynowi, Człowiekowi Wolnemu. Kobietę, którą stworzyłem dla siebie
by związać się z Nią w Małżeństwo Doskonałe i by założyć z Nią Świętą
Rodzinę, której katolicki oszust, Pedofil zbudować nie potrafił chociaż
o takiej Rodzinie marzył.

To największe siedlisko pedofili chce ponownie zarazić Jej Umysł
Fałszem, z którego udało mi się Ją wyrwać tydzień temu podczas Jej
konwersji z Pedofila na Androgyna o czym pisałem w wątku "Koniec z
kazirodztwem". Chcą bym potem wychowywał ich fałszywego proroka, bękarta
podobnego Chrystusowi. Ale mieliby kieckowi niewolnicy hymenu radochę z
poniżania mnie z ukrycia za pośrednictwem Kobiety,której poświęciłem swe
życie byśmy razem uwolnili się z niewolniczej nieświadomości.

Precz z Kościołem Katolickim w Polsce i na świecie! Precz z bandą
nieodpowiedzialnych oszustów uzurpujących sobie wyłączne prawo do
pośredniczenia w kontaktach między Człowiekiem a S(T)wórcą, czyli naszą
Świadomością.

Gore mi, Gore !!! Wataha, do ataku !!!

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2019-04-06 07:32:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> nieodpowiedzialnych oszustów uzurpujących sobie wyłączne prawo do
> pośredniczenia w kontaktach między Człowiekiem a S(T)wórcą, czyli naszą

Dzisiaj rano, podczas misterium Męki Pańskiej, spektaklu, który odbędzie
się w Krakowie, Pani Wioletta Bernacka ma zostać psychicznie ponownie
rozmiękczona przez pedofilską załogę krakowskiej katolickiej
pedofilskiej sitwy by zaburzyć Jej dopiero co zaszczepiony Jej Umysłowi
spokój życia w Prawdzie po to, by wieczorem naczelny świecki pedofil
Krzysztof Sztochel dokonał fizycznego Jej zapłodnienia. Pan Krzysztof
Sztochel, świeżo zatrudniony w PDPS w Ostrowinie koordynator służb
socjalnych pełni podczas wycieczki niepełnosprawnych do Krakowa rolę
kierowcy i terapeuty zarazem i będzie starał się doprowadzić fizycznie
do współżycia z Panią Wioletta Bernacką. Katotaliban wespół ze świeckimi
polskimi pedofilami chcą mi podrzucić na przyszłość kukułcze jajo, z
którego wyrośnie kolejny fałszywy żydowsko-katolicki prorok.
Co za wredota, FAŁSZ I OBŁUDA pierwszego sortu.

LeoTar Gnostyk

7. Data: 2019-04-06 12:10:38

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> którego wyrośnie kolejny fałszywy żydowsko-katolicki prorok.
> Co za wredota, FAŁSZ I OBŁUDA pierwszego sortu.

I wy, obłudni katolicy chcecie kontrolować Androgyna za pomocą
nieświadomej Kobiety? Niedoczekanie wasze bo tego kwiatu jest pół światu
a każda moja następna asystentka będzie coraz bardziej odporna na wasze
zagrywki Pedofila-Iluzjonisty. Aż wreszcie któraś uwolni się od poczucia
winy, które tak skrzętnie zaszczepiacie Kobietom by potem za ich
pośrednictwem sterować ich mężami i świadomie przestanie być uświęcaną i
manipulowaną przez wasz Najświętszą Panienką. Ja na taką właśni czekam,
na Kobietę bez skazy, która nie będzie się bała mówić choćby najgorszej
Prawdy o sobie samej. By reformować te świat potrzebuję równego sobie i
niezależnego Androgyna w skórze Kobiety. A każda inna, która podda się
waszej manipulacji wyląduje na śmietniku historii.

Państwo nasze jest chore chorobą, której na imię KATOLICYZM. Klechy
obsiadły wszystkie instytucje państwowe w rolach kapelanów, fałszywych
doradców chorych na władzę nad duszyczkami, którym brakuje poczucia
własnej wartości. I sprzedają klechy swój towar pod nazwą: leczenie
duszy w zamian za obietnicę wiecznego szczęścia po śmierci. Nie ma
innego życia jak tylko to tutaj, na tej Ziemi, które nieświadomy
S(T)wórca uczynił Piekłem z szansą na przekształcenie w Raj na Ziemi gdy
życiowo doświadczony Stary Człowiek odtworzy brakujące ogniwo naszego
nieświadomego Początku, którego brak ogranicza naszą umiejętność
odróżniania Dobra od Zła. Zła, które jest tylko iluzją napędzającą
poszukiwania rozwiązania wyjścia z tej pułapki wszechobecnej przemocy
psychicznej i fizycznej, która to przemoc, używana w sposób świadomy,
wymusi akceptację i wdrożenie odnalezionego rozwiązania. Ci, którzy nie
załapią się na ten pociąg ku Przyszłości zginą w piekielnych
męczarniach. Zginą razem z pedofilami, którzy podświadomie rozpoczęli
działania naprawcze by nawet za cenę ich śmierci Życie mogło trwać dalej.

Nadszedł czas na wyrzucenie przestępczej siatki kapelanów ze wszystkich
instytucji życia rodzinnego i publicznego. Nadszedł czas na likwidację i
totalne zniszczenie Kościoła katolickiego oraz wszystkich innych
organizacji religijnych. Najwyższy Czas...
LeoTar Gnostyk

8. Data: 2019-04-08 22:29:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-06 12:10, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> totalne zniszczenie Kościoła katolickiego oraz wszystkich innych
> organizacji religijnych. Najwyższy Czas...

Może jednak, powinieneś być bardziej wielkoduszny i okazać Nieskonczenie
Dobremu Wszechświatowi, oraz swojej Wybrance znacznie wiecej zaufania?
Brak zaufania rodzi zazdrość a ta, jak wiemy, jest siostrą pogardy i
nienawiści. Ich bratem bywa niekiedy, gniew.

9. Data: 2019-04-08 22:42:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-08 22:29, Ilona wrote:

> [...]
> Brak zaufania rodzi zazdrość a ta, jak wiemy, jest siostrą pogardy i
> nienawiści. Ich bratem bywa niekiedy, gniew.

Tu jeden Pan wyjaśnia, że można zabijać karaluchy, jednak nie można się
na nie obrażać.
https://www.youtube.com/watch?v=ev3bAjF_eOE
//dalej jest jeszcze bardziej ciekawiej.
https://www.youtube.com/watch?v=t8uUTty_Tw8

10. Data: 2019-04-09 02:02:35

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> [...]
> Brak zaufania rodzi zazdrość a ta, jak wiemy, jest siostrą pogardy i
> nienawiści. Ich bratem bywa niekiedy, gniew.

Reprezentuję podejście inżyniera automatyka w odniesieniu do obiektu
poddawanego procesowi regulacji. By osiągnąć nowy stan ustalony w
inercyjnym obiekcie sterowania (regulacji) idąc nawet po optymalnej
ścieżce z tłumieniem krytycznym musimy sięgnąć po chociażby jednokrotne
przeregulowanie (przesterowanie, przebicie się) przez wartość oczekiwną.
Takie przejście przez nowy stan ustalony jest warunkiem koniecznym
osiągnięcia tego nowego, zamierzonego stanu ustalonego systemu
inercyjnego (przejście ze stanu nieświadomości do stanu permanentnie
świadomego). Inercja jest bowiem nieodłączną cechą niedoskonałego
systemu rzeczywistego zmierzającego dopiero ku doskonałości i
uniemożliwia uzyskanie odpowiedzi skokowej na skokowe pobudzenie.
Dopiero system doskonały będzie pozbawiony inercji i dopiero wówczas nie
będzie potrzebne nawet jednokrotne przebicie bańki nieświadomości, gdyż
automat będzie dokładnie nadążał za pobudzeniem. W efekcie, w systemie
bezinercyjnym (doskonałym) odpowiedzią obiektu sterowania na pobudzenie
skokowe pobudzenie jednostkowe będie skokowa odpowiedż jednostkowa. A na
razie, tak jak wszędzie w niedoskonałym Świecie zbudowanym przez ludzi
wielokrotnie uzależnionych, musimy użyć delikatnej przemocy, niczym
"Szelest syberyjskiego wiatru" Doroty Gąsiorowskiej, która spowoduje
napięcie efektem którego musi być chociażby jednokrotne przesterowanie
obiektu poddawanego regulacji. To rodzi pewne zagrożenie, ale jak na
razie nikt w moim otoczeniu z tego powodu nie zginął. Chociaż ja sam
jestem najbardziej narażony na psychiczne ataki tych, którym dałem
prztyczka w nos. Wczoraj, będąc w Oleśnicy, przeżyłem taki właśnie atak
gdy czekałem na autobus i atak był kontynuowany przez kilkanaście minut
również podczas jazdy autobusem. Ale każdy pedofil to tylko iluzjonista
i zaledwie straszy Androgyna, Człowieka Świadomego i Wolnego. Tak
naprawdę to Pedofil nie chce zabić a jedynie wystraszyć Androgyna.
Zabiłby mnie gdybym go poniżył wykazując strach przed nim, gdybym się
przestraszył reagując nerwowo na Jego straszenia. A ponieważ ja się
niczego nie boję więc mnie trochę pomęczy i podręczy i odchodzi
uspokojony oraz usatysfakcjonowany, że przez chwilę sprawował nade mną
władzę doprowadzając mnie do chwilowych omdleń. To taka gra pozorów z
iluzjonistą, Dobrym Człowiekiem chociaż nieświadomym tego jak bardzo
brakuje mu poczucia własnej wartości. Zadowoli się iluzją bycia
chociażby przez chwilę panem mojego życia. Ale też nie zadaje mi
śmierci, chyba że się wystraszę. Ale wówczas odpowiedzialność za swoją
śmierć poniosę ja, gdyż przez moment zwątpiłem w to, że jestem
nieśmiertelny. Ale to już sprawa moich słabości psychicznych. Pedofil
tylko badał mnie, czy może mi zaufać strasząc mnie. Jeżeli
przestraszyłbym się jego straszenia to znaczy, że go poniżam w stosunku
do siebie, a wiec traktuję go jak swego niewolnika. A niewolnik zabija
swego pana z gniewu, że tak został potraktowany. Skoro jeszcze żyję i
mam się coraz lepiej wśród coraz brutalniejszych ataków Pedofili to
znaczy, że ich szanuję pomimo tego co piszę o nich. A nie piszę niczego
innego poza PRAWDA. A że Prawda o sobie, skrywana pod płaszczykiem
tajemnicy, boli gdy się ją ujawnia to już nie moja wina. Ktoś to kiedyś
musi tę Prawdę wypowiedzieć. Bo ktoś, kto tak bardzo ukrył prawdę w
swoim Umyśle (zanegował ją), że jej już nie dostrzega, nie jest w stanie
sam, o własnych silach odtworzyć ją i rozpoznać na nowo. Dlatego
potrzebny jest chociażby minimalny szok, wstrząs psychiczny, by tę bankę
nieświadomości przebić chociaż raz. I to właśnie zaboli podczas terapii
uzależnień narażając terapeutę na ryzyko utraty życia a neofitę na
chwilowy wstyd, że zostało ujawnione to, czego się zaparł sam przed sobą
a terapeuta mu to przypomniał.

LeoTar Gnostyk

"Czy jesteś NORMALNY?"
To chyba jakaś pomyłka!