Re: Partnerstwo w epoce przemian.

From: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Partnerstwo w epoce przemian.
Date: Sat, 6 Apr 2019 12:10:38 +0200

LeoTar Gnostyk pisze:

> Dzisiaj rano, podczas misterium Męki Pańskiej, spektaklu, który odbędzie
> się w Krakowie, Pani Wioletta Bernacka ma zostać psychicznie ponownie
> rozmiękczona przez pedofilską załogę krakowskiej katolickiej
> pedofilskiej sitwy by zaburzyć Jej dopiero co zaszczepiony Jej Umysłowi
> spokój życia w Prawdzie po to, by wieczorem naczelny świecki pedofil
> Krzysztof Sztochel dokonał fizycznego Jej zapłodnienia. Pan Krzysztof
> Sztochel, świeżo zatrudniony w PDPS w Ostrowinie koordynator służb
> socjalnych pełni podczas wycieczki niepełnosprawnych do Krakowa rolę
> [...]

I wy, obłudni katolicy chcecie kontrolować Androgyna za pomocą
nieświadomej Kobiety? Niedoczekanie wasze bo tego kwiatu jest pół światu
a każda moja następna asystentka będzie coraz bardziej odporna na wasze
zagrywki Pedofila-Iluzjonisty. Aż wreszcie któraś uwolni się od poczucia
winy, które tak skrzętnie zaszczepiacie Kobietom by potem za ich
pośrednictwem sterować ich mężami i świadomie przestanie być uświęcaną i
manipulowaną przez wasz Najświętszą Panienką. Ja na taką właśni czekam,
na Kobietę bez skazy, która nie będzie się bała mówić choćby najgorszej
Prawdy o sobie samej. By reformować te świat potrzebuję równego sobie i
niezależnego Androgyna w skórze Kobiety. A każda inna, która podda się
waszej manipulacji wyląduje na śmietniku historii.

Państwo nasze jest chore chorobą, której na imię KATOLICYZM. Klechy
obsiadły wszystkie instytucje państwowe w rolach kapelanów, fałszywych
doradców chorych na władzę nad duszyczkami, którym brakuje poczucia
własnej wartości. I sprzedają klechy swój towar pod nazwą: leczenie
duszy w zamian za obietnicę wiecznego szczęścia po śmierci. Nie ma
innego życia jak tylko to tutaj, na tej Ziemi, które nieświadomy
S(T)wórca uczynił Piekłem z szansą na przekształcenie w Raj na Ziemi gdy
życiowo doświadczony Stary Człowiek odtworzy brakujące ogniwo naszego
nieświadomego Początku, którego brak ogranicza naszą umiejętność
odróżniania Dobra od Zła. Zła, które jest tylko iluzją napędzającą
poszukiwania rozwiązania wyjścia z tej pułapki wszechobecnej przemocy
psychicznej i fizycznej, która to przemoc, używana w sposób świadomy,
wymusi akceptację i wdrożenie odnalezionego rozwiązania. Ci, którzy nie
załapią się na ten pociąg ku Przyszłości zginą w piekielnych
męczarniach. Zginą razem z pedofilami, którzy podświadomie rozpoczęli
działania naprawcze by nawet za cenę ich śmierci Życie mogło trwać dalej.

Nadszedł czas na wyrzucenie przestępczej siatki kapelanów ze wszystkich
instytucji życia rodzinnego i publicznego. Nadszedł czas na likwidację i
totalne zniszczenie Kościoła katolickiego oraz wszystkich innych
organizacji religijnych. Najwyższy Czas...
LeoTar Gnostyk