Re: Partnerstwo w epoce przemian.

Data: 2019-04-06 07:32:41
Temat: Re: Partnerstwo w epoce przemian.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>

LeoTar Gnostyk pisze:

> Moja Wybranka, Pani Wioletta Bernacka, opiekunka w Powiatowym Domu
> Pomocy Społecznej w Ostrowinie i do 4 kwietnia b.r. mój "pierwszy
> kontakt" w organizacji DPS-u, pojechała dzisiaj wraz z grupą mieszkańców
> DPS-u na 2-dniową wycieczkę do Krakowa. Podczas tej wycieczki dzisiaj o
> godz.10.30 maja uczestniczyć w spektaklu misterium Męki Pańskiej a
> następnie mają spędzić noc w jakimś seminarium. Dotychczas Pani Wioletta
> nie była dla Kościoła katolickiego w Polsce kimkolwiek interesującym.
> Stała się interesująca, gdy weszła wspólnie ze mną na ścieżkę Androgyna
> [...]

Dzisiaj rano, podczas misterium Męki Pańskiej, spektaklu, który odbędzie
się w Krakowie, Pani Wioletta Bernacka ma zostać psychicznie ponownie
rozmiękczona przez pedofilską załogę krakowskiej katolickiej
pedofilskiej sitwy by zaburzyć Jej dopiero co zaszczepiony Jej Umysłowi
spokój życia w Prawdzie po to, by wieczorem naczelny świecki pedofil
Krzysztof Sztochel dokonał fizycznego Jej zapłodnienia. Pan Krzysztof
Sztochel, świeżo zatrudniony w PDPS w Ostrowinie koordynator służb
socjalnych pełni podczas wycieczki niepełnosprawnych do Krakowa rolę
kierowcy i terapeuty zarazem i będzie starał się doprowadzić fizycznie
do współżycia z Panią Wioletta Bernacką. Katotaliban wespół ze świeckimi
polskimi pedofilami chcą mi podrzucić na przyszłość kukułcze jajo, z
którego wyrośnie kolejny fałszywy żydowsko-katolicki prorok.
Co za wredota, FAŁSZ I OBŁUDA pierwszego sortu.

LeoTar Gnostyk