Re: Partnerstwo w epoce przemian.

Data: 2019-04-06 05:42:29
Temat: Re: Partnerstwo w epoce przemian.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>

LeoTar Gnostyk pisze:

> Obydwaj, i niewolnik Pedofil jak i wolny Człowiek Androgyn są starzy jak
> stare jest samo Życie. Z nich jednak dwu Pedofil jest fałszywą iluzją a
> tylko Androgyn reprezentuje świat prawdziwy. Nie ma więc innej opcji jak
> tylko ta, że Pedofil zniknie wraz ze świadomym ujawnieniem Prawdy o Jego
> nieświadomym pochodzeniu, przekształcając się w Androgyna w procesie
> konwersji osobowości lub popełni samobójstwo, gdy okaże się zbyt
> uzależnionym od swojego przekonania o swej wyższości nad Androgynem
> reprezentującym Wiekuisty Pokój.

> [...]

Moja Wybranka, Pani Wioletta Bernacka, opiekunka w Powiatowym Domu
Pomocy Społecznej w Ostrowinie i do 4 kwietnia b.r. mój "pierwszy
kontakt" w organizacji DPS-u, pojechała dzisiaj wraz z grupą mieszkańców
DPS-u na 2-dniową wycieczkę do Krakowa. Podczas tej wycieczki dzisiaj o
godz.10.30 maja uczestniczyć w spektaklu misterium Męki Pańskiej a
następnie mają spędzić noc w jakimś seminarium. Dotychczas Pani Wioletta
nie była dla Kościoła katolickiego w Polsce kimkolwiek interesującym.
Stała się interesująca, gdy weszła wspólnie ze mną na ścieżkę Androgyna
wiodącą ku Absolutowi.

Kościół katolicki w Polsce, chce ją wykorzystać do utrzymania mitu o
Niepokalanym Poczęciu Marii Panny. Naczelny Pedofil tej przestępczej
ponadnarodowej organizacji ukrywający się w Krakowie chce kopulować
mentalnie z Panią Wiolettą podczas rzeczonego misterium bądż też przy
innych okazjach w czasie Jej pobytu w Krakowie. Stary cap, katolicki
Pedofil chce ją podstępnie wykraść mnie, Człowiekowi Wolnemu by
następnie mieć satysfakcję z tego, że właśnie Jemu Pedofilowi,
nieskończonemu Niewolnikowi Kobiety udało się wykraść Ją mnie
Androgynowi, Człowiekowi Wolnemu. Kobietę, którą stworzyłem dla siebie
by związać się z Nią w Małżeństwo Doskonałe i by założyć z Nią Świętą
Rodzinę, której katolicki oszust, Pedofil zbudować nie potrafił chociaż
o takiej Rodzinie marzył.

To największe siedlisko pedofili chce ponownie zarazić Jej Umysł
Fałszem, z którego udało mi się Ją wyrwać tydzień temu podczas Jej
konwersji z Pedofila na Androgyna o czym pisałem w wątku "Koniec z
kazirodztwem". Chcą bym potem wychowywał ich fałszywego proroka, bękarta
podobnego Chrystusowi. Ale mieliby kieckowi niewolnicy hymenu radochę z
poniżania mnie z ukrycia za pośrednictwem Kobiety,której poświęciłem swe
życie byśmy razem uwolnili się z niewolniczej nieświadomości.

Precz z Kościołem Katolickim w Polsce i na świecie! Precz z bandą
nieodpowiedzialnych oszustów uzurpujących sobie wyłączne prawo do
pośredniczenia w kontaktach między Człowiekiem a S(T)wórcą, czyli naszą
Świadomością.

Gore mi, Gore !!! Wataha, do ataku !!!

LeoTar Gnostyk