Patent na francuski manicure.

1. Data: 2004-02-04 17:57:19

Temat: Patent na francuski manicure.
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tej pory miałam kilka bezskutecznych podejść do "frencza", z paskami
i bez pasków, różnie.
W Rossmanie sprzedają lakiery do paznokci firmy Wibo. Oprócz zwykłych
mają też specjalne do zdobienia paznokci, które różnią się kształtem
buteleczki i cieniutkim pędzelkiem. Z myślą o "frenczu" kupiłam sobie
biały, i zadziałało.
Na razie nie mam wprawy, więc muszę używać i pasków, i tego cienkiego
pędzelka. Ale wychodzi i nieźle wygląda. Z rozpędu zrobiłam sobie
również pedicure, przyklejając na koniec ozdóbkę w kształcie serduszka.
Żeby nie było za dobrze, ozdóbka puściła kolor i mam teraz czerwone
smugi na frenczu :-(
Ale ogólnie rzecz biorąc, polecam metodę.
Lakier ów kosztuje jakieś 7zł; na Allegro widziałam po 8 i 9zł.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/