Patison...hmm

1. Data: 2001-08-20 18:48:00

Temat: Patison...hmm
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ma ktos z Was pomysł co można zrobic z tego warzywka?
Mam kilka sztuk i tak sobie one leżą...

z góry dziekuje za wskazówki

1. Data: 2001-08-20 20:40:58

Temat: Re: Patison...hmm
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> Moze ma ktos z Was pomysł co można zrobic z tego warzywka?
> Mam kilka sztuk i tak sobie one leżą...

To samo co i z cukinią lub też pogrzebać w archiwum, jako że temat był
trzepany.

pozdrówka
Wkn

1. Data: 2001-08-21 06:53:09

Od: "Ania P." <p...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja z patisonków robię pyszne kotlaciki. Kroję warzywko na plasterki,
panieruję w mące, jajku i bułce tartej i na gorący olej. Pychota !!

--
Ania Proksa

1. Data: 2001-08-21 07:18:38

Od: wojmat <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A <m...@p...onet.pl> na to:

> Moze ma ktos z Was pomysł co można zrobic z tego warzywka?

podsmażyć cebuli z czosnkiem na złotawo. dorzucić cienkie plasterki
marchewki, po kilku chwilach małe kawałki rzeczonego, pomidory bez
skórki pokrojone, dusić do jednolitości, dorzucić soczewicę ugotowaną
(można przed pomidorami nieugotowaną - dojdzie raczej szybko),
dosolić, dodac mięty świeżej do smaku albo suszonej kilka szczypt. na
ryżu podawać. wczoraj miałem soczewicę ugotowaną i cukinię i
wymyśliłem.

--
wojmat

cisza dla Gandalfa
http://ipolska.pl/test/klepsydra.gif

1. Data: 2001-08-21 12:15:39

Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):

> Moze ma ktos z Was pomysł co można zrobic z tego warzywka?
> Mam kilka sztuk i tak sobie one leżą...
>
> z góry dziekuje za wskazówki

troche nizej jest przepis na pikle ktore mi smakuja watek - pikle
patisonowe
Duze patisony trzeba obrac ze skorki. A chrzanu niewiele ze 3
plasterki...

1. Data: 2001-08-21 16:14:09

Od: Arielka Pazurek <"arleta"@ idirect.ca> szukaj wiadomości tego autora

> A <m...@p...onet.pl> na to:

leczo ,kotlety , zupe ,smazony w piekarniku , placki tak jak z
ziemniakow .

1. Data: 2001-08-23 13:42:36

Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezawodny przepis - pychotka

Pokroić dojrzałe pomidory i udusić parę minut, żeby puściły sok.
Dodać do tego pokrojony w kostkę patison, dusić wszystko na małym ogniu do
"zeszklenia" patisona (ok 15 minut).
W międzyczasie na patelni podsmażyć wędzonkę np. ogonówkę, pokrojoną w
drobne kostki podlewając oliwą, dodać cebulę, lekko przyrumienić, dodać
słodką paprykę, udusić.
Dodać to do uduszonego patisona z pomidorami.

Palce lizać!!!

Pozdrawiam, em.

restaurants.pl znow nadaje...
Wątróbka cielęca