Uklony dla Magdaleny Basset

1. Data: 2001-08-20 14:47:46

Temat: Uklony dla Magdaleny Basset
Od: "redakcja" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pozwolilem skorzystac z podanego przez ciebie
przepisu na "tost francuski" byl cudowny.
Chyle czola i chwale twego imienia bede glosil wszem i wobec.
Pozdrawiam
sebastian buczynski

redakcja@leksykony.pl-->> http://www.leksykony.pl
Serwis Leksykony - Liczne encyklopedie i slowniki.
Serwisy zwiazane z historia, zabytkami, religia, sztuka, geografia, muzeami.
Connected Services from history, with monuments, religion, art, geography.
Encyclopaedias and dictionaries. Services of collectors.

1. Data: 2001-08-21 05:24:02

Temat: Re: Uklony dla Magdaleny Basset
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "redakcja" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Pozwolilem skorzystac z podanego przez ciebie
> przepisu na "tost francuski" byl cudowny.
> Chyle czola i chwale twego imienia bede glosil wszem i wobec.

mogę prosić o przepis albo namiary gdzie go znależć?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-08-21 19:58:26

Od: "redakcja" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mogę prosić o przepis albo namiary gdzie go znależć?
Oczywiscie juz podaje przepis Pani Magdaleny:

Tost Francuski (French Toast)

2 kawalki chalki, bialego chleba, lub slodkiej bulki na osobe
1 jajko na 1 kawalek chalki, chleba, chalki, etc.
szczypta soli na 6 jajek
maslo/olej do smazenia
syrop do polania

W duzym glebokim talerzu rozbic cale jajka ze szczypta soli, na patelni
rozgrzac maslo i olej pol na pol, zeby cale dno bylo cienko pokryte.
Maczac kawalki chalki w jajku, przyduszajac dlonia na plasko, zeby jajko
wsiaklo, z obu stron, az chalka bedzie przesiaknieta ja gabka. Ciach na
srednio goraca patelnie, i smazyc. Podniesc i zobaczyc po pewnym czasie,
czy spod jest zloty, przewrocic na druga strone, dodac masla/oleju, zeby
sie babelkowalo przy smazeniu, zmniejszyc ogien, przykryc na 2 minuty,
az spuchnie. Podawac natychmiast, na ogrzane talerze, polewac syropem,
klonowym czy innym, rowniez ogrzanym. Mozna tez podac z truskawkami i
bita smietana, jak gofry.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-08-22 05:07:39

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> 2 kawalki chalki, bialego chleba, lub slodkiej bulki na osobe
> 1 jajko na 1 kawalek chalki, chleba, chalki, etc.

[ciach]

dzieki, tez czasem tak robie, ale nigdy nie myslalam, ze to jest tost
francuski;-)
czasem do jajka dolewam odrobine mleka i tez jest smaczne.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-08-22 17:41:41

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

racja pani Basiu, racja
Mechcia

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> francuski;-)
> czasem do jajka dolewam odrobine mleka i tez jest smaczne.

Pytanie do Jacka /libi@nimfomanka.com.pl
Małe latające w kuchni ;o)
Makaronowa zapiekanka
zupa meksykańska