Patriota/patriotyzm

21. Data: 2021-01-25 20:56:47

Temat: Re: Patriota/patriotyzm
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/01/2021 o 15:54, trybun pisze:

> Ten to zdaje się akurat nigdy nie silił się aby przybierać pozę tzw
> patrioty.

ja jestem prawdziwym patriota

--
gazebo

22. Data: 2021-01-27 12:28:26

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.01.2021 o 20:56, gazebo pisze:

> ja jestem prawdziwym patriota

Wierzę, tylko nie bardzo wiem jaki musiałbym mieć do ciebie-patrioty
stosunek.. kojarzą mi się z wszystkim co najgorsze.

23. Data: 2021-01-29 17:40:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/01/2021 o 11:28, trybun pisze:

> Wierzę, tylko nie bardzo wiem jaki musiałbym mieć do ciebie-patrioty
> stosunek.. kojarzą mi się z wszystkim co najgorsze.

zazartowalem, mimo to, jestem nim

--
gazebo

24. Data: 2021-01-31 17:57:28

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.01.2021 o 17:40, gazebo pisze:

> zazartowalem, mimo to, jestem nim

Pozostaje mieć nadzieję że jesteś tylko patriotą, bez "prawdziwym", bo
ci są najgorsi. Od głodu, pożogi itd i prawdziwych patriotów chroń mnie
Panie.

sztuczna inteligencja wyprowadzona z katolicyzmu tradycyjnego
Kult jednostki
Niezbyt to ogarniam
napisz to pisze
najwyzsza pora na podsumowanie