Patriota/patriotyzm

11. Data: 2020-12-13 23:18:02

Temat: Re: Patriota/patriotyzm
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.12.20 um 18:20 schrieb trybun:

> No to wskaż kogoś takiego w Polsce.

Trzeba zapytac jakiegos localsa, bo ostatni raz bylem w PL jakies 15 lat
temu nie liczac 2-3 krotkich przeskokow przez granice (z Czech, Saksonii
i Brandenburgii) na zakupy lub obiad. A na podstawie doniesien
medialnych nie bede sie wypowiadal, bo albo wygladaloby to na zart albo
patos.
A czy w czasach pokojowych jest cos takiego mozliwe? Ogolnie to wszystko
jest prawie zawsze mozliwe. Np. obrona honoru (wlasnego lub rodziny),
wiary, proroka, swietego, majatku, socjalizmu, partii, dostepu do
jakichs dobr itd.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

12. Data: 2020-12-15 05:36:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/12/2020 o 17:21, trybun pisze:

> No jasne że nie możesz, bo czegoś takiego jak definicyjny patriota po
> prostu nie ma. No, przynajmniej w naszych kręgach kulturowych.

no Dmowski byl patriota

--
gazebo

13. Data: 2020-12-20 16:25:06

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.12.2020 o 23:18, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> wszystko jest prawie zawsze mozliwe. Np. obrona honoru (wlasnego lub
> rodziny), wiary, proroka, swietego, majatku, socjalizmu, partii,

Akurat mi się wydaje że z zagranicy prędzej by go można zobaczyć i wskazać.

14. Data: 2020-12-20 16:26:18

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2020 o 05:36, gazebo pisze:

> no Dmowski byl patriota

 Z tego co pamiętam  była to ultraprawicowa postać, czyli polski żyd,
czy pedał dla takich to śmieci, że o takich którym się marzy
sprawiedliwość społeczna nie wspomnę.

15. Data: 2020-12-21 00:55:56

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.12.20 um 16:25 schrieb trybun:
> postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej ojczyźnie oraz chęci
> ponoszenia za nią ofiar i gotowości do jej obrony

Z oddalenia nie wydaje mi sie, zeby (poza deklaracjami oczywiscie) tak
rozumiany patriotyzm byl popularny w kraju (tzn PL). Przyklad plynie z
gory i wiekszosc interesuje sie bardziej praktyczna strona zycia, a malo
idealami, bo widza, ze na niewiele maja wplyw.

Polacy cechuja sie - tu wtrace moje trzy grosze ze swojej dziedziny
zainteresowan - bardzo wysokim poziomem wzajemnej nieufnosci. Masz
zaufanie do swoich krewniakow, kumpli z wojska, z piaskownicy, a im
dalej tym gorzej. A urzednicy, politycy - im wyzej, tym bardziej obcy i
wrodzy. Bedziesz gotow poswiecac sie i bronic tych coraz bardziej obcych
i wrogich osobnikow? Te uczucia wrogosci, nieufnosci i alienacji chyba
bardziej sa obecnie rozwijane i podtrzymywane. Latwiej sie rzadzi
pojedynczymi jednostkami.

Tutaj kolo domu usmiechasz sie i pozdrawiasz nieznajomych, w sklepie
pozdrawiasz ekspedientke i dziekujesz. A z dawnych pobytow w Polsce
pamietam, ze gdzie sie nie ruszylem, to mnie ktos opieprzal: za dlugo
guzdralem sie na stacji benzynowej, przeszedlem przez ulice nie na
przejsciu, zatrzymalem sie przy sklepie i nie mialem zamiaru nic
kupowac, robilem zdjecie w kosciele, w muzeum nie chcialem na pania
przewodniczke itd. Wszedzie chcial mnie ktos instruowac. Machalem na to
reka i mowilem sobie, ze nie jestem stamtad.

16. Data: 2020-12-21 05:54:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/12/2020 o 15:26, trybun pisze:

>  Z tego co pamiętam  była to ultraprawicowa postać, czyli polski żyd,
> czy pedał dla takich to śmieci, że o takich którym się marzy
> sprawiedliwość społeczna nie wspomnę.

wzorzec na dzis :)

--
gazebo

17. Data: 2021-01-05 09:34:25

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2020 o 00:55, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> przewodniczke itd. Wszedzie chcial mnie ktos instruowac. Machalem na
> to reka i mowilem sobie, ze nie jestem stamtad.

Zdaje się że to te tzw demokracje wykoślawiły obraz patriotyzmu,. Choćby
to za sprawą ciągłej wymiany tych przy korycie, w takim bajzlu nawet nie
ma kto i komu stawiać zarzutów za brak patriotyzmu. I w ogóle wszystko
co złe to na ogół wina tego gnojstwa która samo siebie nazywa
"przywódcami narodu". Jednym słowem Polak z Polakiem na pewno wcześniej
czy później by doszedł do porozumienia, ale warunek jeden - bez władzy
nadrzędnej która z reguły służy do podziału społeczeństw aby się dłużej
utrzymać przy korycie.. Na papierze stoi że powinni być tylko
przedstawicielami ludzi danego kraju, tymczasem są naszymi faktycznymi
wrogami, no przynajmniej tak jest w Polsce.

18. Data: 2021-01-05 09:36:36

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2020 o 05:54, gazebo pisze:

> wzorzec na dzis :)

Wszystkie siły dobra i zła - ratujcie ludzkość przed takimi osobnikami.
Osobiście to chyba nikt mi w życiu nie dokopał tak jak rodak (i
patriota) Wałęsa.

19. Data: 2021-01-08 05:53:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/01/2021 o 08:36, trybun pisze:

> Wszystkie siły dobra i zła - ratujcie ludzkość przed takimi osobnikami.
> Osobiście to chyba nikt mi w życiu nie dokopał tak jak rodak (i
> patriota) Wałęsa.

o, jeszcze Dzierzynski

--
gazebo

20. Data: 2021-01-08 16:54:52

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.01.2021 o 05:53, gazebo pisze:

> o, jeszcze Dzierzynski

Ten to zdaje się akurat nigdy nie silił się aby przybierać pozę tzw
patrioty.

sztuczna inteligencja wyprowadzona z katolicyzmu tradycyjnego
Kult jednostki
Niezbyt to ogarniam
napisz to pisze
najwyzsza pora na podsumowanie