Paweł Śpiewak, Tomasz Jastrun i Małe Biesy

81. Data: 2010-04-30 21:04:05

Temat: Re: Pawe3 |piewak, Tomasz Jastrun i Ma3e Biesy
Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> Dnia 30-kwiecień-10, vonBraun wlazł między psychopatów i wykrakał:

> przerysowałeś.

Ręczysz głową?
vB

82. Data: 2010-04-30 21:54:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Ręczysz głową?

żartujesz?! :)

--
http://w346.wrzuta.pl/obraz/69i2DBr1f8F/szalik

83. Data: 2010-05-05 07:44:39

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> To byly nieprawdziwe informacje, ktore wlasnie zyja wlasnym zyciem.
> Dlatego mowie zeby cos ujawnili, zeby uciac te falszywki,
> na bazie ktorych postaja wlasnie teorie spiskowe.

Ja to nazywam odpryskiem kryzysu autorytetów.
Człowiek normalny ma jakieś wyrobione autorytety, np. naukowe
czy polityczne - i czeka na informacje z tej strony.

Gorzej, jak człowiek normalny nie ufa ani naukowcom (wykształciuchom),
ani premierowi, ani marszałkowi sejmu p.o. prezydenta, ani ...

To wtedy rzeczywiscie trudno odróznić jedne komunikaty od innych.

84. Data: 2010-05-05 07:47:49

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "zażółcony" <z...@y...on.pl> wrote in message

> Jestes Rosjaninem?
> W takim razie to tez do Ciebie,
> no sorry, tak wyszlo, nie wiedzialem ;)

Rosjanami to są Kaczyńscy, po dziadkach - patriotach.

Ja jestem mocna mieszanka mocnej, niemieszanej
poznańskiej pyry po matce z mieszanką warszawsko-tatarską
po ojcu. Łączę wschód z zachodem ;) W połowie Niemiec,
w połowie euro-azjata.

Mistrzostwo
A słowo ciałem...
Jak dzieci, jak DZIECI - naprawdę...