Pecha mam dzisiaj więc pomóżcie!

1. Data: 2005-02-15 19:08:01

Temat: Pecha mam dzisiaj więc pomóżcie!
Od: "Maga" <v...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Poszłam dzisiaj do drogerii i dość spontanicznie kupiłam sobie tonik Sorai
beauty creator Kuracja wodna. Tak dobrze wyglądał, tak się zapowiadał, że
nawilża, że nawet trochę niby zwęża pory, no czego on jeszcze nie miał
robić, cena też przystępna, jak to Soraya. No i tu się zaczął pech,, bo
tonik wpakowany bratu do plecaka wredny jeden wziął się otworzył i wylał,
właściwie cały, a butelka była tak mokra i w ogóle, że trza było ją wywalić.
Nie wspomnę już o tym, że zalaliśmy nie naszą książkę i takie tam. No, ale
teraz jest problem, bo ja już prawie nie mam toniku i tak czy siak trzeba
sobie kupić, no i teraz znowu nie wiem jaki.
Może używała któraś z was i może coś powiedzieć? Bo jak ja drugi kupię, a
się okaże, że to badziewie jakieś, to już normalnie nie wiem, a znowu mimo
całego pecha ciągle mnie ten tonik kusi. Na razie czuję w całym pokoju jego
zapach, wszystko się suszy, ale już sama nie wiem czy mi się podoba czy nie,
w takich ilościach ehh.
No, to poratujcie, jaki ja sobie mam kupić tonik?
Cera mieszana, odwodniona ostatnio i do tego coraz bardziej wrażliwa.
A w ogóle może znacie inne kosmetyki z tej serii? Bo też całkiem zachęcająco
wyglądają. Soraya się ostatnio jakby poprawia, sądząc po niektórych ich
produktach.
Pozdrówka.
Maga

1. Data: 2005-02-16 09:05:56

Temat: Re: Pecha mam dzisiaj więc pomóżcie!
Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:
> Witam.
<ciach>
Witam
zakupilam ostatnio garniera skin naturals (ponoc nowosc) z Tonik odswiezajaco
pobudzajacy z zywą
woda z owoców....

calkiem jest mily, cere mam sucha zwlaszcza o tej porze roku to w sumie cakliem
odwodniona a ten
tonik mi przypadl do gustu i cenowo tez nie zabil - jakies 7 - 8 zl w Rossmannie za
200 ml :-)

polecam...
zadne tam cuda, taki w normie. nie zaszkodzil a nawet calkiem mile efekty daje ;-)

--
*****
We are shaped by our thoughts, we become what we think.

1. Data: 2005-02-16 23:06:41

Od: "Jago" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zachęcająco
> wyglądają. Soraya się ostatnio jakby poprawia, sądząc po niektórych ich

Witam. Ostatnio skuszona atrakcyjna cena zakupilam sobie kremik Sorayi
"Lifting conture". Dosc ostroznie do niego podchodzilam, bo niektore
kosmetyki mnie uczulaja, zwlaszcza dotyczy to oczu, nawet jak omijam te
okolice to potem ten krem sie jakos rozlazi i zaczynaja sie problemy. Ale
krem okazal sie dosc fajny, delikatny, latwo sie wchlania, dobrze nawilza i
jakby troche odzywia skore (mam cere mieszana). Teraz stosuje go nawet na
noc. A co do efektu liftingu? No coz - jakichs spektakularnych efektow nie
zauwazylam, ale prawde mowiac po innych duzo drozszych kosmetykach rowniez
nie, wiec krem oceniam jako dosc dobry.
Drugi krem Sorayi z ktorym mialam ostatnio do czynienia to "Zlocista
pielegnacja" czy jakos tak podobnie. Taki krem dajacy efekt opalenizny z
drobinkami zlota. I tu mam takie wrazenia - krem swietny na jakas impreze,
ale jak dla mnie nie bardzo sie nadaje na codzien. Po pierwsze zbyt mocny
efekt opalenizny, dosc naturalny, ale jak dla mnie za mocny, troche za
bardzo sciaga skore, to daje dobry efekt napiecia, ale na codzien nie
przepadam, no i te drobinki... troche za mocno sie mienia. Ale efekt
wieczorowy - rewelacja! Polecam na impreze.

La Roche Posay
Znacie jakieś adresy stron z wirtualnym doborem fryzur, oczywiście bezpłatne??
Dobry fryzjer w Lublinie
[Wawa] Znalazłam Argiletz
(Spam) www.len-sklep.pl serdecznie zaprasza wielbicieli lnu