Pedofilia

1. Data: 2000-11-20 11:44:26

Temat: Pedofilia
Od: "Donik" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w/w jest "uleczalne"? Nie w sensie zmiany
zachowań, ale autentycznej zmiany orientacji seksualnej?
Może ktoś coś powiedzieć o metodach tego "leczenia"?

Pozdrawiam

Dominik

"All you need is love"
The Beatles

2. Data: 2000-11-20 13:12:01

Temat: Re: Pedofilia
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Donik" <d...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
> zachowań, ale autentycznej zmiany orientacji seksualnej?
> Może ktoś coś powiedzieć o metodach tego "leczenia"?

Najlepszą metodą w tym przypadku nie jest DO tylko szubienica w miejscu
publicznym.
Pozdrawiam
Jacek

3. Data: 2000-11-20 14:48:01

Od: b...@k...net.pl (Monika) szukaj wiadomości tego autora

From: Jacek <o...@p...com>
> "Donik" <d...@p...wp.pl> wrote in message
> Najlepszą metodą w tym przypadku nie jest DO tylko szubienica w miejscu
> [...]

Twoja precyzja kuracji poraża. Życzę podobnej przy innych zaburzeniach.

Monia

---
Nowa czarna lista niesolidnych dluznikow
http://www.jachnicki.com.pl

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

4. Data: 2000-11-20 16:56:46

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <8vb2oi$buc$1@kujawiak.man.lodz.pl>,
"Donik" <d...@p...wp.pl> wrote:
> [...]
> zachowań, ale autentycznej zmiany orientacji seksualnej?
> Może ktoś coś powiedzieć o metodach tego "leczenia"?

Pedofilia podobnie jak i homoseksualizm, zoofilia itp. spowododowana jest
nieprawidlowosciami w odbiorze i interpretacji bodzcow seksualnych glownie w
okresie dojrzewania plciowego, ale rowniez w dziecinstwie i pozniej.
Utrwalone zachowania seksualne sa trudne do zmiany, jednak nie jest to
niemozliwe. Trudnosci polegaja glownie na braku checi ze strony pacjenta. Sa
odpowiednie terapie i ich skutecznosc zalezy od indywidualnych przypadkow. Z
takimi problemami najlepiej zglosic sie do psychiatry-seksuologa.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

5. Data: 2000-11-20 17:30:49

Od: "Der Maulwurf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vbbfq$2jg$...@h...uw.edu.pl...
> Najlepszą metodą w tym przypadku nie jest DO tylko szubienica w miejscu
> publicznym.
> Pozdrawiam
> Jacek

A jednak DO nie pomaga na wszystko...
Co do szubienicy to powiedz drogi "optymalny" Jacku gdzie jeszcze
"optymalni" stosują takie metody? Sądząc po haśle "Wegatarianizm należy
potępić jako bezbożne kacerskie przekonanie" widniejącym na niektórych
"optymalnych" stronach to lubiący warzywka powinni zaczynać się już bać
stryczka...

6. Data: 2000-11-21 18:02:05

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Der Maulwurf" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8vbbfq$2jg$...@h...uw.edu.pl...
>
> A jednak DO nie pomaga na wszystko...

Jeśli uważasz że liberalizm jest efektem DO to oczywiście się mylisz.

> Co do szubienicy to powiedz drogi "optymalny" Jacku gdzie jeszcze
> "optymalni" stosują takie metody?

Drogi Anonimie, moja ocena pedofilii jest moją prywatną i nie ma niczego
wspólnego z DO.
Osobiście uważam, że mordercy powinni być wieszani albo rozstrzeliwani
publicznie aby społeczeństwo wiedziało co ich czeka za morderstwo.
Pedofilów podobnie bym traktował, zwłaszcza odznaczających się brutalnością,
winnych gwałtom.
Złodzieje powinni odpracowywać w kamieniołomach z nawiązką to co ukradli
ofiarom.

Taki mam nieskomplikowany pogląd na te sprawy.
Uważam jednocześnie, że łagodne traktowanie przestępców i morderców jest
wodą na młyn tych którzy chcą rozwalić obecny ład i porządek moralny oparty
o państwa narodowe.
Są to ludzie którzy dążą do jednego rządu, jednej religii jednego państwa.
I tu akurat J.K. jakoś wyjątkowo im sprzyja.

> Sądząc po haśle "Wegatarianizm należy
> potępić jako bezbożne kacerskie przekonanie" widniejącym na niektórych
> "optymalnych" stronach to lubiący warzywka powinni zaczynać się już bać
> stryczka...

Nie przeginaj.
Nie porównuj wegetarianizmu z pedofilią.
Pojechałeś chyba za daleko.
Co kto je jest jego prywatną sprawą, nic mi do tego, co najwyżej mogę mu
powiedzieć, że są lepsze sposoby zasilania organizmu. Z resztą im więcej
wegetarian tym tańsze mam podroby i smalec.

A pedofilię uważam za folgowanie sobie jakimś obrzydliwym fantazjom przy
świadomości bezkarności osób związanych często z władzą lub pieniędzmi
(patrz na afery pedofilów z Danii, wysoka częstotliwość spotykanych tam
zboczeńców jednoznacznie świadczy o tym, że to żadna choroba tylko
zwyrodnialstwo).

Przemyśl jeszcze raz co napisałeś.
To było nawet nie poniżej pasa.
Jacek

7. Data: 2000-11-23 22:38:12

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Nov 2000 19:02:05 +0100, "Jacek" <o...@p...com>
wrote:

>Są to ludzie którzy dążą do jednego rządu, jednej religii jednego państwa.

To już było, tylko nie pamiętam jak to jest po niemiecku :-/

--
"Głupota stała się znacznie mniej interesująca.
Rozszerza się błyskawicznie i jest taka sama u wszystkich."

8. Data: 2000-11-24 10:25:43

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w/w jest "uleczalne"? Nie w sensie zmiany
> zachowań, ale autentycznej zmiany orientacji seksualnej?
> Może ktoś coś powiedzieć o metodach tego "leczenia"?

Są dwa "rodzaje" pedofilii. Przyczyną jednej z nich jest brak równowagi
hormonalnej u ciężarnej. Nadmiar hormonów powoduje nieprawidłowe wykszłacenie
się mózgu u płodu, a w cięższych przypadkach - również zewnętrznych cech
płciowych. To nie jest uleczalne, w każdym razie na razie.

Drugi typ jest "uleczalny", ale wszystko zależy od woli pacjenta, a przede
wszystkim od tego, czego chce jego podświadomość. Taka terapia jest długotrwała
i nie zawsze zostaje zakończona takim efektem, jakiego pacjent spodziewał się,
zgłaszając się na terapię. Może się mianowicie zdarzyć, że pacjent zacznie
akceptować siebie jako pedofila i niejako pogodzi się z tym, przerywając
terapię. W każdym razie taką terapią zajmują się psychoterapeuci - psychiatrzy
i psycholodzy.

9. Data: 2000-12-02 11:48:09

Temat: Odp: Pedofilia
Od: "Der Maulwurf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moja ocena pedofilii jest moją prywatną i nie ma niczego
> wspólnego z DO.

To w takim razie sprawa zamknięta.

> Przemyśl jeszcze raz co napisałeś.
> To było nawet nie poniżej pasa.
> Jacek

Nie poniżej pasa? Czyli jak? W brzuch? ;-)))

Chodziło jednak o natręctwo i fanatyzm niektórych "optymalnych" tak obecne w
internecie. Wątpię jednak czy to dostrzeżesz. Dlatego proponuję zawieszenie
dalszej dyskusji na ten temat.

Re: Apel do Zarzadu Szpitala "Bukowiec" w Kowarach (pow. jeleniogorski).
Szkoly rodzenia, porody rodzinne ??
kruszenie zebow
strona poświęcona ZZSK
spór o ecstasy