Pędy bambusa - zapach

1. Data: 2003-04-03 13:13:24

Temat: Pędy bambusa - zapach
Od: "Biggie" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypomniałem sobie po lekturze kilku wątków wcześniej,
ze kiedyś powodowany chęcią poeksperymentowania
- kupiłem puszkę pędów w jakiejś zalewie,
ale po jej otworzeniu rozszedł się taki smród, że od razu wszystko wyrzuciłem.,
Puszka wyglądała prawidłowy, data przydatności do spożycia odległą.
Czy po prostu miałem pecha czy też pędy mają taki zapach?

Odpowiedzcie proszę, bo jeżeli miałem pecha to muszę spróbować ponownie :-)

Pozdrawiam

Biggie

1. Data: 2003-04-03 13:46:15

Temat: Re: Pędy bambusa - zapach
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biggie" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Odpowiedzcie proszę, bo jeżeli miałem pecha to muszę spróbować ponownie
:-)

pedy bambusa maja dosc specyficzny zapach, dobrze jest po po odcedzeniu z
zalewy przeplukac je cieplawa woda

wkn

1. Data: 2003-04-04 11:25:16

Od: "Biggie" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pedy bambusa maja dosc specyficzny zapach, dobrze jest po po odcedzeniu z
> zalewy przeplukac je cieplawa woda
>
> wkn

Dzięki bardzo - będę próbował znowu
:-)