Peeling polecam

1. Data: 2003-03-26 12:52:04

Temat: Peeling polecam
Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kolezanka zakupila mi u znajomej kosmetyczki peeling drozdzowy dla
cery wrazliwej BanDi, uelastyczniajacy, wygladzajacy, enzymatyczny (jako ze
moja buzka z paroma nieco rozszerzonymi naczynkami nie toleruje peelingow
ziarnistych). No i jestem nim zachwycona! Buzka po nim gladziutka, mieciutka
i jak aksamit (po zadnym peelingu tego nie mialam), tak nawilzona. Polecam,
goraco polecam :))) Od lat paru uzywalam gommage Yves Rocher ale teraz
zdecydowanie go zdradze dla BanDi :)))
Pozdrawiam
Joasia