Perfumy na mililitry ?

1. Data: 2002-11-12 10:59:24

Temat: Perfumy na mililitry ?
Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
czy gdzies we wroclawiu mozna nabyc orginalne perfumy sprzedawane na
mililitry?

Za info dziekuje
Pzdr
artilla

1. Data: 2002-11-12 11:18:05

Temat: Re: Perfumy na mililitry ?
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"artilla" wrote:

> Witam
> czy gdzies we wroclawiu mozna nabyc orginalne perfumy sprzedawane na
> mililitry?

Takie _oryginalne_ , sa w buteleczkach 5 ml lub 3 ml, i nabedziesz je w
kazdej dobrej perfumerii. Jest to wydatek kilkuset złotych.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-12 11:36:01

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie _oryginalne_ , sa w buteleczkach 5 ml lub 3 ml, i nabedziesz je w
> kazdej dobrej perfumerii. Jest to wydatek kilkuset złotych.

Hmmm, ja mysle, ze jej chodzilo chyba o wody perfumowane (na ktore wszyscy
mowia perfumy, ja tez, a jakze), sprzedawane nie w buteleczkach po 30 ml na
przyklad, tylko jakos dozowane czy cos i przez to tansze. Ale moge sie
mylic. Ja pierwszy raz slysze, zeby byl taki sposob sprzedawania zapachow
(nazwijmy to ogolnie) :)
Tzn. prawdziwe perfumy za kilkaset zl oczywiscie widzialam ;)
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-12 11:43:36

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" wrote:

> [...]
> taki sposob sprzedawania zapachow (nazwijmy to ogolnie) :)
> Tzn. prawdziwe perfumy za kilkaset zl oczywiscie widzialam ;)

Ja wiem o co jej chodziło.
tyle ze chciałąm je juswiadomic ze _oryginalne_ to sa sprzedawane jedynie w
takiej formie.
I rzeczywiscie sa sklepiki, gdzi e z wilekich butli rozlewa sie dowolna
ilosc ml do mniejszych flakonów. Tyle ze to sa rózniaste kompozycje olejków
i alkoholu, i z _oryginalnymi_ wodami toaletowymi, perfumowanymi czy
perfumami nie maja nic wspolnego.
Po prostu sprzedawcy "wmawiaja" ze ta żółta ciecz pachnie tak jak Chanel No
5 czy inna znane perfumy. Tyle tylko ze nie jest to w oryginalnej buteleczce
i dlatego kosztuje 20 zł a nie 200 zł.

1. Data: 2002-11-12 12:15:17

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzilo mi o te firmy

Refan
http://www.ostrowwlkp.com/~refan/

Mistral
http://www.mistral.jaw.pl/

czy sa we Wroclawiu?

pzdr
artilla

1. Data: 2002-11-12 12:25:11

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Refan
> http://www.ostrowwlkp.com/~refan/

Szczerze odradzam kupowanie tego czegos.
Produkty tych firm sa mocno podejrzane i jak dla mnie uzywanie nazw znanych
i sprawdzonych marek do takiego chlamu powinno byc karane.

Kaska

1. Data: 2002-11-12 12:47:45

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerze odradzam kupowanie tego czegos.
> Produkty tych firm sa mocno podejrzane i jak dla mnie uzywanie nazw
znanych
> i sprawdzonych marek do takiego chlamu powinno byc karane.

Pierwszy raz sie z tym spotkalam. Co to w ogole jest? Mozesz mnie oswiecic
nieco w tej dziedzinie?
Krucha

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-12 13:00:56

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artilla" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> czy gdzies we wroclawiu mozna nabyc orginalne perfumy sprzedawane na
> mililitry?

Na ulicy Tęczowej (niedaleko Dworca Świebodzkiego, zaraz przy aptece i
sklepie z telefonami GSM) jest sklepik, gdzie rozlewają perfumy "na miejscu"
do buteleczek. Nie byłam tam, ale przejeżdżam tamtędy codziennie.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-11-12 13:05:41

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwszy raz sie z tym spotkalam. Co to w ogole jest? Mozesz mnie oswiecic
> nieco w tej dziedzinie?
> Krucha

To jest tak, ze te firmy sprzedaja "wody toaletowe" czy inne "perfumy" na
mililitry.
Owe cuda nazywaja sie "Angel", "Moments", "Dune" itp itd. Kosztuja jakies 10
zl za 10 mililitrow czy cos kolo tego.
Co uczciwsze firmy nazywaja swoje perfumy "a la Paloma Picasso" itp.
Sklepy wygladaja tak ze pani nalewa taka perfume z duzego pojemnika do
malego.
Te perfumki na poczatek pachna nawet podobnie do pierwowzoru, ale po
kilkunastu minutach zaczyna sie z tego robic zapach bazarowo-jarmarczny,
zapach takiej elegantki z remizy.
Makabra!
Ja ze wstydem przyznaje ze raz mnie skusila cena. Wydawalo mi sie ze beda
mniej trwale i tyle.
Jestem glupia i wiecej juz nie bede:)

Kaska

1. Data: 2002-11-12 13:22:10

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Te perfumki na poczatek pachna nawet podobnie do pierwowzoru, ale po
> kilkunastu minutach zaczyna sie z tego robic zapach bazarowo-jarmarczny,

Aaaaa, rozumiem, to ja rzeczywiscie widzialam sklep z takimi perfumami, ale
nie wchodzilam do srodka i myslalam, ze to jest taki sklep, w ktorym
komponowane sa zapachy na zyczenie klientki. Tez sobie wymyslilam.
Ale jak to sa "prawie" Angele i Duny, to nieeeee... Cena w ich przypadku
rzeczywiscie mocno podejrzana :)))
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

fryzjer w Warszawie
Oliwka czy krem
koszyk borówek - zdaję relację :)
Krem/masc na bilzny
[spam] Prezent dla całej rodziny - odnowa biologiczna, uroda!!!