Perkun - projekt z AI

11. Data: 2017-07-21 14:36:53

Temat: Re: Perkun - projekt z AI
Od: mariotti220 <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Friday, July 21, 2017 at 10:11:29 AM UTC+2, Pawel Biernacki wrote:

> [...]
>
> Powiem więcej, zachowuje się sensownie! Ale na razie tylko w prostych grach.

> Na początku dostaje dane wejściowe i zna dla nich rozkład a priori. Z tym, że po
kilku- kilkunastu krokach może od niego znacząco odejść (im więcej wie o pacjencie
tym mniejszy wpływ ma rozkład apriori).

> [...]
>
> A ja potrzebuję czegoś takiego:
>
> https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Diabetes
>
> To są dane dotyczące poziomu cukru we krwi osób chorych na cukrzycę. To tzw.
time-series, czyli właśnie jakby proces, który jest kontrolowany przez lekarza. Muszę
mieć tylko kogoś, kto mi pomoże w interpretacji danych i zbudowaniu modelu. To co
chcę zrobić to trochę tak jakbym na podstawie kilkudziesięciu gier w szachy chciał
odtworzyć reguły szachów.

> Te dane są udostępnione przez:
> Michael Kahn, MD, PhD, Washington University, St. Louis, MO

Jak pisałem na grupie pl.sci.ai, zanim będą prawdziwe dane, można czas
spożytkować eksperymenty z danymi syntetycznymi.

12. Data: 2017-07-21 16:19:32

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Te dane są udostępnione przez:
>Michael Kahn, MD, PhD, Washington University, St. Louis, MO

Znowu źle zaczynasz, bo cukszyca, zwłaszcza w Polsce,
jest dość dobże poznana, a poza tym może być objawem, a nie horobą sama w
sobie.
Z tego, że jest poznana, wynika, że już są w internecie dostępne gotowe ,
skomplikowane algorytmy postępowania, ponieważ np w nocy poziom cukru może
być nawet za mały , i z tego układu cukru wynika sposub postępowania.

Jak napisałam na początku, należy zacząć od czegoś, co poprawi istotnie
skuteczność medyka,
co będzie lepsze, a nie tylko pszepisze z papieru znane już fakty do
skomplikowanej,
drogiej i wymagającej maszyny jaką jest komputer.
Takie coś jest gorsze od książki , bo książkę mogę czytać praktycznie zawsze
i wszędzie,
i w zasadzie się nie psuje i nie wymaga programisty.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Jan Gietka hepatolog opinia
Jacek Juszczyk, opinia
no to może model?
Pobieraja-dzieciom-szpik -bez-znieczulenia. W Polsce oczywicie.
Lewa i prawa strona ciała a akupresura