Pesto

1. Data: 2002-08-23 08:48:35

Temat: Pesto
Od: "Marysia" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane Łakomczuchy i Koneserzy Dobrego Jedzenia :-))

Skąd wziąć gotowe pesto, ewentualnie jak przyrządzić żeby smakowało jak
prawdziwe???

Zakochałam się w pesto po tym jak poczęstowano mnie takim oryginalnym,
przywiezionym prosto ze słonecznej Italii... Ech.....

--
Marysia (nie żarłok, ale....)
Gdańsk

1. Data: 2002-08-23 08:59:15

Temat: Re: Pesto
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marysia" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Kochane Łakomczuchy i Koneserzy Dobrego Jedzenia :-))
>
> Skąd wziąć gotowe pesto, ewentualnie jak przyrządzić żeby smakowało jak
> prawdziwe???

Gotowe kupisz w każdym markecie, w słoiczkach, najczesciej na ółkach obok
sosów do makaranów

1. Data: 2002-08-23 12:28:39

Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marysia" <m...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
>
> Zakochałam się w pesto po tym jak poczęstowano mnie takim oryginalnym,
> przywiezionym prosto ze słonecznej Italii... Ech.....
Przepis jest gdzieś w moich (i nie tylko) postach...

Delektynka - gdzie kupic?
Jesz ile chcesz!
Sałatka dla gości ? A może coś innego ?
naprawiam blad