Petycja do UPC w sprawie wycofania BBC Prime

1. Data: 2007-01-25 11:58:24

Temat: Petycja do UPC w sprawie wycofania BBC Prime
Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś lubił ten kanał i wkurza go monopolistyczne zagranie UPC,
prosimy przyłączyć się do akcji:
http://www.petycje.pl/petycjePodpisyLista.php?petycj
eid=2008&podpis_rodzaj=1

Wiem, że trochę NTG, ale w końcu kablówki instaluje się w domach ;)
Dzięki za poparcie
Marg
--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

2. Data: 2007-01-25 12:10:53

Temat: Re: Petycja do UPC w sprawie wycofania BBC Prime
Od: Niewe <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

marg napisał(a):
> [...]
eid=2008&podpis_rodzaj=1
> Wiem, że trochę NTG, ale w końcu kablówki instaluje się w domach ;)

Dżizas... nawet tu dotarł ten syf...
Nie podoba ci się - zrezygnuj.

3. Data: 2007-01-25 12:21:00

Od: Niewe <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

marg napisał(a):
> Nie podoba ci się, to nie czytaj, albo zrezygnuj z subskrypcji p.r.dom.
> W końcu mamy demokrację.

A jak byśmy nie mieli demokracji to nie mógłbym zrezygnować z subskrybcji ?

4. Data: 2007-01-25 12:21:55

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2007-01-25 12:40:20

Od: Niewe <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

marg napisał(a):
> W każdym razie nie mógłbyś publicznie wypowiadać swojego zdania. A skoro
> ty możesz, to ja też.

A ciebie by odpowiednio spałowano za te durne petycje.

6. Data: 2007-01-25 12:43:15

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niewe napisał(a):

> A jak byśmy nie mieli demokracji to nie mógłbym zrezygnować z subskrybcji ?

W każdym razie nie mógłbyś publicznie wypowiadać swojego zdania. A skoro
ty możesz, to ja też.

EOT

7. Data: 2007-01-26 22:57:17

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

marg napisał(a):
> Nie podoba ci się, to nie czytaj, albo zrezygnuj z subskrypcji p.r.dom.
> W końcu mamy demokrację.

to jest spam, sprzeczny z przeznaczeniem tej grupy, wiec to raczej
ty przepros i wyjdz
pomijajac juz fakt, ze wylaczenie programu nie ma nic wspolnego
z monopolizmem (bo UPC monopolista nie jest, sorry), oraz ze wolno
im wlaczac i wylaczac programy jezeli nadawcy chca za duzo
(vide kilka kanalow tvn w aster niedawno) lub kiedy sa nieoplacalne

Sierp

8. Data: 2007-01-27 20:27:25

Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli się nie uda, to przerzuć się do aster.

9. Data: 2007-01-30 14:47:57

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej własną antenę...
Precz z duopolami :-)
JaC

> Jeśli się nie uda, to przerzuć się do aster.

It has removed 2982 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Odkurzacz Queen of air - opinie
attn: candace - intuitive nntp server - udto - (1/1)
pranie tapicerki
Imbryk - Porcelana Włocławek - poszukuję !
Imbryk - Porcelana Włocławek - poszukuję !