Oświetlenie paneli

1. Data: 2007-01-25 12:46:40

Temat: Oświetlenie paneli
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam w komforcie takie rozwiązanie do oświetlenia paneli
podłogowych. W panelach robi się otwory i wkłada w to takie punkty
świetlne, całość kosztowała około 300zł. Wydawało mi się, że było to
firmy Egger produkującej panele, ale niestety na ich stronie nie mogę
tego znaleźć. I w ogóle szukam w necie i nie mogę znaleźć tych
światełek, ani żadnych innych do paneli. Czy wie ktoś o co mi chodzi? A
może ktoś się na coś takiego zdecydował i podzieli się doswiadczeniami?

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2007-01-25 12:58:20

Temat: Re: Oświetlenie paneli
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałam w komforcie takie rozwiązanie do oświetlenia paneli podłogowych.
> Czy wie ktoś o co mi chodzi? A może ktoś się na coś takiego zdecydował i
> podzieli się doswiadczeniami?

Ja widzialam calkiem spory wybor takich swiatelek w Leroy-Merlin, w
Castoramie tez, ale maly wybor byl. Mozna tam sobie wybrac w dowolnych
ksztaltach, nawet kwadratowych, okraglych tez razem z transformatorkiem do
kompletu. Jedno takie swiatelko to chyba bylo kolo100zl bez transformatorka,
a ten ok 50zl kosztuje. Sa tez takie swiatelka do montazu w scianach, np. na
schodach, kolorowe np. niebieskie czy czerwone badz zielone, do takiego
mini-oswietlenia, z tej serii tez sa fajne takie swiecace na kolorowo diody,
ktore sa jednoczesnie uchwytem do szklanej polki, w ten sposob polka jest
podswietlona na jakis kolor. Wszystko to w dziale ze swiatelkami, lampami.

--
pozdr,
ewka

Petycja do UPC w sprawie wycofania BBC Prime
Odkurzacz Queen of air - opinie
attn: candace - intuitive nntp server - udto - (1/1)
pranie tapicerki
Imbryk - Porcelana Włocławek - poszukuję !