AGD części zamienne - obowiązek dostępności.

1. Data: 2007-01-25 14:25:02

Temat: AGD części zamienne - obowiązek dostępności.
Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Gdzieś kiedyś obiło się o uszy, że producent sprzętu ma obowiązek
zapewnić dostęp do części zamiennych i eksploatacyjnych przez cały okres
produkcji i x lat po zakończeniu.

I problem jest taki, ze odkurzacz Samsung, w rok po zakupie nie ma
czesci. Filtry są z dostępem 4-6 tygodnico oznacza całkowitą
bezużytecznośc produktu.
I szukam metody na kopnęcie producenta lub sprzedawcy, żeby dostać te
filtry...

Dobrze słyszałem czy coś pomyliłem?

MZ

2. Data: 2007-01-25 20:02:04

Temat: Re: AGD części zamienne - obowiązek dostępności.
Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, chyba dobrze wybrałem kupując popularny model Zelmera :)

g.

3. Data: 2007-01-29 08:33:51

Od: "tomaroc" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzieś kiedyś obiło się o uszy, że producent sprzętu ma obowiązek zapewnić
> dostęp do części zamiennych i eksploatacyjnych przez cały okres produkcji
> i x lat po zakończeniu.

wcale sie ne zdziwie jesli okaze sie ze czesc do odkurzacza bedzie stanowil
80-90% ceny nowego odkurzacza... Taka jest teraz polityka firm AGD. Sam sie
o tym przekonalem. Producent niby ma obowiazek... tyle ze ceny czesci sa
zaporowe, serwisy ich nie biora, ludzie zamiast naprawiac kupuja nowe i kolo
sie zamyka...

pozdrawiam
tomek

Oświetlenie paneli
Petycja do UPC w sprawie wycofania BBC Prime
Odkurzacz Queen of air - opinie
attn: candace - intuitive nntp server - udto - (1/1)
pranie tapicerki