Piec do sauny

1. Data: 2006-01-25 20:25:58

Temat: Piec do sauny
Od: "kwapa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje projektu pieca do sauny opalanego drewnwm. Czy ktos wie jak go
zdobyc?

2. Data: 2006-01-26 06:41:51

Temat: Re: Piec do sauny
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kwapa" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Potrzebuje projektu pieca do sauny opalanego drewnwm. Czy ktos wie jak go
> zdobyc?

Najlepiej kupić gotowy poprostu....i to najlepiej fiński...bo oni to sie
znaja naprawe na piecach do sauny....
A jak juz jesteś bardzo zdeterminowany to robisz niska ziemianke...obsiewasz
trawą ..a w srodku gromadzisz
kupe kamieni takich otoczaków najlepiej kazdy wielkości małej główki
kapusty..i na tych kamieniach
palisz potem ogień...a jak sie porzadnie zagrzeja ...to wtedy sauna jest
najlepsza...i najprawdziwasz...

Marek

3. Data: 2006-01-27 14:15:37

Od: "kwapa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej kupić gotowy poprostu....i to najlepiej fiński...bo oni to sie
> znaja naprawe na piecach do sauny....
Tyle, ze wiekszosc Finow wlasnie takie piece robi sobie prywatnie, podobnie
jak cale sauny.
Dlatego wlasnie pytam, czy ktos nie ma projektu.

4. Data: 2006-02-06 18:42:25

Od: "adamF " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kwapa <a...@o...pl> napisał(a):

> Potrzebuje projektu pieca do sauny opalanego drewnwm. Czy ktos wie jak go
> zdobyc?

kumpel wstawil poprostu koze, ale dlugo sie nagrzewa i troche sie dymi, nie
wiem czy to bezpieczne. Na wierzchu pokrywy porobił takie scianki zeby woda
nie spływała i lejemy tam wódke. Też bym chciał sie dowiedziec cos na temat
profesjonalnych pieców.

5. Data: 2006-02-11 17:34:33

Od: "kwapa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednak koza to to nie moze byc, nie jest w stanie wytworzyc takiej
temperatury.

http://www.gazeta.pl/usenet/

6. Data: 2006-03-06 10:08:52

Od: Pseudokibic <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja naprawe na piecach do sauny....

> Tyle, ze wiekszosc Finow wlasnie takie piece robi sobie prywatnie, podobnie
> jak cale sauny.

A kiedy ostatnio byles w Finlandii w saunie??

Piotr

niebanalne tapety - adresy?
Galeria 326 Warszawa - Ostrzeżenie
[gdzie] maty dekoracyjne?