Pieczeń rzymska

1. Data: 2003-01-25 15:12:28

Temat: Pieczeń rzymska
Od: "Olka (Ti`Ana)" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Szukałam w archiwum przepisu na pieczeń rzymską i znalazłam dzieło
Aleksandra Kłosiewicza (z 2001 roku). Przepis wygląda tak:

"1,5kg mielonego po połowie cielęcina i wieprzowina
10 jaj, szkl bulionu, 4-5 ząbków czosnku, po 2 łyżki
majeranku i tymianku, 3 łyżki vegety, po łyżce suszonej cebuli i pieprzu.
W dużym naczyniu zmieszać mięso z przyprawami wyciśniętym czosnkiem i 2-ma
jajami. Pozostałe jaja
ugotować na twardo, odkroić piętki(do żółtek).
Oziębione mięso ułożyć na folii alu posmarowanej masłem i posypanej bułką t,
uformować prostokątny
placek, położyć jaja tak by się stykały żółtkami, następnie unosząc folię
sformować wałek.
Mięso zsunąć do foremki i piec ok.45 min w piekarniku 200C. Po upieczeniu
kroić w dosyć grube
plastry i serwować z ziemiakami oraz ćwikłą."

Mam jednak problem. Autor podał w składnikach bulion, a ja nie mam pojęcia
po co on... Czy to jakaś pomyłka, czy ma on konkretne zastosowanie? Proszę,
podpowiedzcie mi co z tym fantem zrobić.
--
Pozdrawiam, Olka (Ti`Ana)
Ti`Ana wersja niewinna:

1. Data: 2003-01-25 15:23:33

Temat: Re: Pieczeń rzymska
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olka (Ti`Ana) <yennefer12*antyspam*@go2.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:1prfyw2pr94t8.5ueqyw7g3prv$....@4...net..
.
> [...]
> po co on... Czy to jakaś pomyłka, czy ma on konkretne zastosowanie?
Proszę,
> podpowiedzcie mi co z tym fantem zrobić.

Dzięki bulionowi pieczeń będzie bardziej pulchna
i tyle

--
pozdr.Alex
"Smakoszostwo jest aktem naszej władzy sądzenia, którym

1. Data: 2003-01-25 15:49:21

Od: "Olka (Ti`Ana)" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jan 2003 16:23:33 +0100, Waćpanna lub Waćpan Aleksander
Kłosiewicz, w wiadomości <b0ua2p$jrl$1@news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Dzięki bulionowi pieczeń będzie bardziej pulchna
> i tyle

Dziękuję bardzo za pomoc i za sam przepis, jutro wykonam na obiad :)
--

Tort kaszubski (P)
pilne- bażant
pomocy! murzynek!