PIZZA CIASTO WIEM WIEM BYŁO NIE RAZ ALE...

1. Data: 2003-01-25 15:19:06

Temat: PIZZA CIASTO WIEM WIEM BYŁO NIE RAZ ALE...
Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego że tak wiele przepisów na ciasto do Pizzy już było nie jestem w
stanie się zdecydować. Dlatego podajcie proszę najlepszy przepis według was
ze wszelkimi szczegółami jak temperatura pieczenia itp. Swoją drogą istnieje
może jakaś strona z zebranymi przepisami z grupy i np. rankingiem tych
przepisów żebyśmy mogli wiedzieć np. który jest naj naj naj. Proszę o szybką
pomoc bo mam wielką ochotę na PIZZĘ.

1. Data: 2003-01-25 15:58:46

Temat: Re: PIZZA CIASTO WIEM WIEM BYŁO NIE RAZ ALE...
Od: "Aga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje ci przepis, ktory znajduje sie na stronie :
http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=38
9
ostatnio robilam i wyszlo swietnie

1. Data: 2003-01-25 17:06:24

Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys na grupie odkrylam ten przepis (Ani M.) i po zmodyfikowaniu
(ograniczylam olej/oliwe do 3 lyzek z 5) jest super.Właśnie się piecze...
mniam.
Pozdr.Ita

"3 szklanki mąki
3 łyżki oleju (daje oliwe)
1 jajko
6 dkg drożdż (może być kostka)
łyżeczka soli
1 szklanka wody
czosnek i zestaw ziół do pizzy

Drożdże z odrobiną cukru, mąki i soli wyrobić i do wyrośnięcia zostawić.
Resztę składników do miski wsypać i jak drożdże wyrosną wszystko
połączyć.Wody dolewać w trakcie w zależności od lepkości tak samo można mąki
dosypywać. Ziół to ja dużo sypię a czosnku to ze 2 ząbki rozgniecione albo w
kosteczkę pociachane tak fajnie się je rozgryza. Zostawic do
wyrosniecia.Ciacho jest pulchne i prawie samo można jeść no ale na wierzch
trochę farszu można dać. ja np.kładę szyneczkę z pieczarkami i cebulką
(wcześniej podsmażone) a to polewam ketchupem pudliszki i posypuję grubo
serem. Praktycznie jak ciasto wyrośnie to na rozwałkowane kładę farsz i
wszystko razem piekę jakieś 25 min na 175C ."

PS. Proponuje najpierw zapiec z 10 minut samą pizzę , bo jest na tzw.
grubym/pulchnym cieście, a potem dać dodatki. Smacznego
ita

Pieczeń rzymska
Tort kaszubski (P)
pilne- bażant