Pieczenie w żołądku po... wizycie w toalecie

1. Data: 2004-12-22 15:07:43

Temat: Pieczenie w żołądku po... wizycie w toalecie
Od: "P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Po wypróżnieniu odczuwam mocne pieczenie w okolicy żołądka, przechodzi
dopiero po jakimś czasie. Czasami pojawia się ból w dolnej części brzucha,
wtedy muszę biec do łazienki, mam coś na kształt "jednorazowej" biegunki.
Ból ustępuje, ale pojawia się pieczenie w żołądku. Co to może być? Kiedyś
lekarz zapisał mi helicid i przeszło na jakiś czas. Cz te objawy mogą mieć
charakter nerwicowy?

O.