uderzylem piescia w kafelek - ten drugi okazal sie silniejszy;)

1. Data: 2004-12-22 14:14:48

Temat: uderzylem piescia w kafelek - ten drugi okazal sie silniejszy;)
Od: "Arek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiatam serdecznie

uderzylem piescia w kafelek - ten drugi okazal sie silniejszy;)

opuchlizna siega 1/4 dloni

na rzaie pojawilo sie czerwone przebarwienie o srednicy 5 mm., oraz obok
fioletowe o podobnych wymiarach w okolicy chrzastki.
to nie zart

co robic?

2. Data: 2004-12-22 14:26:16

Od: "Leszek 'LECHU' Foss" <l...@c...chip.lp> szukaj wiadomości tego autora

Arek <a...@o...pl> wystukał(a):

> na rzaie pojawilo sie czerwone przebarwienie o srednicy 5 mm., oraz
> obok fioletowe o podobnych wymiarach w okolicy chrzastki.
> to nie zart
>
> co robic?

Odrazu na pogotowie i zdjęcie RTG.

--
[ Leszek 'LECHU' Foss ]
[---lechu[at]club.chip.pl---]

3. Data: 2004-12-24 13:43:19

Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Leszek 'LECHU' Foss podszywający się pod maila
l...@c...chip.lp po ciężkich przejściach naskrobał:

[ciach]
> Odrazu na pogotowie i zdjęcie RTG.

racja...
Qmpel tak tydzien temu sobie reke zlamal (na meczu walnal w slupek ;P)
teraz gips 5tygodni...

PS:
LECHU kierujesz sie doswiadczeniami naszego szanownego kolegi ze Zlotu? ;)

--
Pzdr
Cheater!!!

4. Data: 2004-12-24 14:34:26

Od: "Leszek 'LECHU' Foss" <l...@c...chip.lp> szukaj wiadomości tego autora

Cheater!!! <c...@...p.pl> wystukał(a):

> PS:
> LECHU kierujesz sie doswiadczeniami naszego szanownego kolegi ze
> Zlotu? ;)

I swoimi też :-)

--
[ Leszek 'LECHU' Foss ]
[---lechu[at]club.chip.pl---]

cukrzyca
woreczek zolciowy,czy ktos potrafi mi pomoc? ;(
OT: Święta
Glukoza w surowicy
powrot miesiaczki?