woreczek zolciowy,czy ktos potrafi mi pomoc? ;(

1. Data: 2004-12-22 08:25:35

Temat: woreczek zolciowy,czy ktos potrafi mi pomoc? ;(
Od: "maya" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

od 4 miesiecy mam zolty jezyk, druga polowa ma bialy nalot.Zrezygnowalam
absolutnie z kawy, to nie jest tez od jedzenia.Nic nie pomaga szorowanie
jezyka,chlorchinaldin,halsy,gumy mietowe,wizyta u stomatologa itd... nie wiem
czy to grzybica bo nystatyne bralam 2x i niec sie nie zmienilo. Pani w
przychodzi leczy tylko objawy (dala mi tantum verde do plukania jamy ustnej i
Nystatyne do picia) Skonczylo sie na tym ze niepotrzebnie wydalam
pieniazki..znow..wczesniej bralam 3x antybiotyki (od czerwca (taka mam fajna
pania doktor-twierdzi ze niczym innym nie mozna wyleczyc)Dopiero znajomy
lekarz stwierdzil (na podstawie wywiadu nie badania) ze mam cos z woreczkiem
zolciowym, teraz pije herbathi (dziurawiec+mieta) i biore Trilac, oprocz tego
wypilam jednorazowo jakas sol (bardzo gorzkie)..juz nie wiem co mi moze
byc,kolor jezyka jest bardzo zolty (tak jak po zjedzeniu witaminy C)..moze
ktos wie jak to leczyc, gdzie powinnam sie udac by mnie wyleczyli a nie
trenowali jak na kroliku doswiadczalnym jak moja pani doktor ;(

2. Data: 2004-12-22 08:27:34

Temat: Re: woreczek zolciowy,czy ktos potrafi mi pomoc? ;(
Od: "maya" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialam dodac, mam czesto bole brzucha jakos 2 godzinki po kolacji w
okolicy zoladka i czasem po prawej stronie...
maya

3. Data: 2004-12-22 08:45:40

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maya" <i...@v...pl> napisał w wiadomości

> Zapomnialam dodac, mam czesto bole brzucha jakos 2 godzinki po kolacji w
> okolicy zoladka i czasem po prawej stronie...
> maya

Spróbuj głodówki, ale ścisłej, tylko sama woda. To co jest na języku to
złogi, które wyłażą z organizmu. Wciaż jedząc, mając jednocześnie problemy z
woreczkiem, co za tym idzie z trawieniem powodujesz, że organizm
zanieczyszcza się cały czas. Trzeba dać układowi pokarmowemu trochę
odetchnąć, aby mógł się zregenerować. Jakby co to G.P.Małachow "Lecznicza
głodówka"

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

OT: Święta
Glukoza w surowicy
powrot miesiaczki?
Kolanko
[OT] NZK = niedokrwistość zakaźna koni - odpowiedź na pytanie