Piękne chwile, wspaniałe wspomnienia.

11. Data: 2010-05-09 20:05:18

Temat: Re: Piękne chwile, wspaniałe wspomnienia.
Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-09 21:04, Paulinka pisze:

> Na głowę się nam mnóstwo rzeczy zwala. Jak boli serce, uruchom
> mięśnie. Serio. Napięcie, ból rozładuj wysiłkiem fizycznym. A głowę
> sobie zaprzątnij dobrą książką, a jak nie działa to daj sobie pomóc
> specjaliście.

Miłość gorsza niż rozwolnienie. Nie można tego zatrzymać.
Jestem teraz obłożona masą książek....
A Mamuśka mnie zmusza do spacerów, żebym nie siedziała w domu, jak
ostatnia dupa i nie wyła do poduszki.

12. Data: 2010-05-09 20:06:21

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Miłość gorsza niż rozwolnienie. Nie można tego zatrzymać.
> Jestem teraz obłożona masą książek....
> A Mamuśka mnie zmusza do spacerów, żebym nie siedziała w domu, jak
> ostatnia dupa i nie wyła do poduszki.

Maturzystka.
Wiedziałem że jeszcze bardzo niedojrzale pod sufitem.
Madzia, ucz się lepiej zamiast tu trolować,
bo skończysz w pampersie na kasie i nikt już Ciebie nie zechce.
No może jakiś Edek z zawodówki, ale na wpadkę na 1-szym
roku politologii nie masz nawet co marzyć.
Piotrek

13. Data: 2010-05-09 20:07:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 09 May 2010 22:05:18 +0200, Magdulińska napisał(a):

> A Mamuśka mnie zmusza do spacerów, żebym nie siedziała w domu, jak
> ostatnia dupa i nie wyła do poduszki.

A do czego chcesz, abyśmy my Ciebie tutaj zmusili? Co ma Ci zalatwić
odpowiadanie na Twoje posty tutaj? Wiesz chociaz?

14. Data: 2010-05-09 20:13:01

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Miłość gorsza niż rozwolnienie. Nie można tego zatrzymać.
> Jestem teraz obłożona masą książek....
> A Mamuśka mnie zmusza do spacerów, żebym nie siedziała w domu, jak
> ostatnia dupa i nie wyła do poduszki.

To nie wyj, idź do ludzi, koleżanek, przyjaciół, znajdź kogoś kto cię
przytuli i powie, że jesteś fajna. Nic się nie dzieje bez przyczyny,
widocznie ten związek nie miał szans przeżyć.

--

Paulinka

15. Data: 2010-05-09 20:19:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> [...]
> No może jakiś Edek z zawodówki, ale na wpadkę na 1-szym
> roku politologii nie masz nawet co marzyć.

Piotrek jako że już podwiązałeś mentalnie nasieniowody, seks uprawiasz
wg grafiku, dzieci mieć nie zamierzasz, a po dwóch latach związku
szukasz uciechy w namiętnych pocałunkach na delegacjach, śmiem
przypuszczać, że na politechnice cię mocno wypościli.

--

Paulinka

16. Data: 2010-05-09 20:24:59

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> [...]
> No może jakiś Edek z zawodówki, ale na wpadkę na 1-szym
> roku politologii nie masz nawet co marzyć.
przecie w mailu ma podaną datę 1976, więc stara rura

17. Data: 2010-05-09 21:26:26

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Walnij się w dekiel.

Kiedy to prawda, Magda. Spróbuj pomyśleć o sobie jak o kimś, kto
zasługuje na miłość i szacunek. Od razu zapomnisz o tamtym gostku.

Ewa

18. Data: 2010-05-09 21:27:52

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> przecie w mailu ma podaną datę 1976, więc stara rura

Czego chcesz od starych rur, hydrauliku?

Ewa

19. Data: 2010-05-10 00:17:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja o miłości, a ty o bzykaniu się.
No wiesz? Nie przypuszczałem, że jesteś aż taka płytka. ;)

Więc przeżywasz brak bzykania się z tym swoim-ex-menem?
Przesada imho.
Z bzykaniem powinien być jeszcze mniejszy problem niż z miłością.
Mężczyźni stanowią 50% populacji na świecie.

--
CB

20. Data: 2010-05-10 07:26:01

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dedykuję to Tobie Kochany, we mnie to wszystko nadal żyje.

Ktoś bliski Ci zmarł ?

Gwałt na dzieciach....bajki.
Re: Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...
Teraz zadowolony?
ŚNIADANKO
Ktoś mnie tutaj pytał, czym jest miłość- oto odpowiedź.