Piękne chwile, wspaniałe wspomnienia.

31. Data: 2010-05-10 12:11:03

Temat: Re: Piękne chwile, wspaniałe wspomnienia.
Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-09 23:26, medea pisze:

> Kiedy to prawda, Magda. Spróbuj pomyśleć o sobie jak o kimś, kto
> zasługuje na miłość i szacunek. Od razu zapomnisz o tamtym gostku.
>
> Ewa
Zapomniałabym - dziękuję za dedykację - piękna piosenka - tylko cholerny
wyciskacz łez.
Wiem, że zasługuję na miłość i szacunek - jak każdy z nas.

32. Data: 2010-05-10 12:11:46

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-10 02:17, cbnet pisze:
> Ja o miłości, a ty o bzykaniu się.
> No wiesz? Nie przypuszczałem, że jesteś aż taka płytka. ;)
>

> Więc przeżywasz brak bzykania się z tym swoim-ex-menem?
> Przesada imho.
> Z bzykaniem powinien być jeszcze mniejszy problem niż z miłością.
> Mężczyźni stanowią 50% populacji na świecie.

Spierdalaj do ula trutniu.

33. Data: 2010-05-10 12:12:30

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-10 09:26, zażółcony pisze:

> Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Ktoś bliski Ci zmarł ?
Mało domyślny jesteś.

34. Data: 2010-05-10 12:13:08

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-10 09:41, Panslavista pisze:

> Plemniki średnio trzy dni.

Ty, wulgarny, bo jak Ci lutnę na odległość!!

35. Data: 2010-05-10 12:13:59

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-10 11:10, Ikselka pisze:

> Przeciwnie: chyba zaszła w ciążę ;-)

Chyba, może, na pewno. Z Tobą Iksiu. Wybierz sobie, co Ci pasuje :-(

36. Data: 2010-05-10 12:15:09

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-10 13:41, Aicha pisze:

> Wróciłaś do formy. Wszyscy się cieszymy :)

A co sobie będzie kutafon po mnie jeździł?
Jak mam doła to nie znaczy, że nie mogę kogoś opier.....dolić.

37. Data: 2010-05-10 12:18:25

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-10 13:58, Piotr pisze:

> Na te Twoje infantylne pierdoły chyba nie da rady inaczej reagować.
> I zauważ, że to jest opinia praktycznie wszystkich wokoło.
> Mogę Ciebie jeszcze spolonkować, ale że dużo nie kadzisz
> to nie widziałem potrzeby.
> Piotrek
Spierdalaj!!!

38. Data: 2010-05-10 12:18:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic, tylko bzykanie i bzykanie w tej twojej głowie.
Jakaś bardzo mocno niewyżyta musisz być. ;)

--
CB

39. Data: 2010-05-10 12:22:09

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:

> A co sobie będzie kutafon po mnie jeździł?
> Jak mam doła to nie znaczy, że nie mogę kogoś opier.....dolić.

Ale ty Magda faktycznie jesteś rodznik 1976?

Stalker, z czystej ciekawości

40. Data: 2010-05-10 12:39:42

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:
> Spierdalaj!!!

No jak teraz pomyślę, że mogłaś zrobić stąd wypad,
to i mnie też robi się jakoś smutno.
To nic osobistego, ale od tego twojego skomlenia i bzdetów
o miłości to aż mi się kartofle w piwnicy trochę psują.
Zatem sama rozumiesz:
- plonk.

Gwałt na dzieciach....bajki.
Re: Miedwiediew nie wyklucza wybuchu trzeciej wojny światowej...
Teraz zadowolony?
ŚNIADANKO
Ktoś mnie tutaj pytał, czym jest miłość- oto odpowiedź.