Pieprzyk

1. Data: 2000-12-21 22:03:05

Temat: Pieprzyk
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można usunąć pieprzyk brodawczak domowym sposobem?
Czy ciekły azot pomoże na to i czy ciekły azot można normalnie gdzieś
kupić?
Jednego pieprzyka usunął mi chirurg ortopeda i została brzydka blizna (
na dekoldzie- nie mogę sobie tego udarować), drugi mi rośnie pod pachą i
mnie to swędzi, tak samo jak przedtem ten usunięty.

Pozdrawiam
Kaja

2. Data: 2000-12-27 17:57:30

Temat: Re: Pieprzyk
Od: "kyle" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na dekoldzie- nie mogę sobie tego udarować), drugi mi rośnie pod pachą i
> mnie to swędzi, tak samo jak przedtem ten usunięty.

Zastanawiam się dlaczego usunęłaś znamię u chirurga ortopedy. Powinnaś
raczej z tym problemem pójść najpierw do dermatologa , który określi jakiego
rodzaju jest to zmiana i czy są wskazania do jej usunięcia [ oczywiście
jeśli uważasz , że cię on szpeci to już tylko zabieg kosmetyczny] .
Następnie zwróć się z tym do chirurga ogólnego lub plastyka .Usunięta
zmiana powinna być wysłana do badania histo-patologicznego.

Pozdrawiam
Ali

3. Data: 2000-12-27 20:33:36

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

kyle napisał(a):

> Zastanawiam się dlaczego usunęłaś znamię u chirurga ortopedy.

Chodziłam do niego na kontrole po zdjeciu gipsu z nogi i jak się spytałam przy
okazji gdzie najlepiej usunąć ten pieprzyk, to mi powiedział, że on mi może
usunąć.
Przy tej "operacji" asystowala mu pielęgniarka z mojej rodziny, która z tym
lekarzem pracuje...Podobno miało nie być śladu a jest brzydki ( od rozcięcia
skóry i po 2-ch szwach ).

> Powinnaś
> raczej z tym problemem pójść najpierw do dermatologa , który określi jakiego
> rodzaju jest to zmiana i czy są wskazania do jej usunięcia

Dermatolog mi powiedział, że mogę nawet u kosmetyczki to usunąć.
Ten pieprzyk był mały, ale mnie przeszkadzał, bo swędziało...Teraz taki sam mi
się powiększa pod pachą...niby malutki ale też mi przszkadza....To jest
brodawczak- tak mi powiedziano w Centrum Onkologii gdy pojechałam tam na
konsultację w w/w sprawie.

> [ oczywiście
> jeśli uważasz , że cię on szpeci to już tylko zabieg kosmetyczny] .
> Następnie zwróć się z tym do chirurga ogólnego lub plastyka .

Dużych dekoldów nie noszę, ale chyba trzeba będzie się wybrać do plastyczki.

Pozdrawiam

Kaja

Eutanazja
zespol drazliwego jelita -prosze o rady