Eutanazja

1. Data: 2000-12-21 21:27:02

Temat: Eutanazja
Od: "Tomasz Kruczek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie jest wasze zdanie na temat eutanazji. Tomek.

2. Data: 2000-12-21 22:14:19

Temat: Re: Eutanazja
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja jestem za.

oczywiscie musza byc takie procedury, zeby nie bylo mozliwosci naduzyc, ale
kazdy, kto widzial cierpienie chorego na raka czlowieka, to mysle, ze bedzie
za eutanazja.
jasne, ze zawsze moze zdarzyc sie cud i czlowiek ozdrowieje, ale ja uwazam,
ze decyzja powinna nalezec do niego - chory ma prawo godnie zyc i godnie
umrzec.

slyszalam kiedys wypowiedz lekarza skazanego za wykonywania eutanazji, ze
pomogl czlowiekowi, ktory byl juz w taki mstadium choroby, ze przez 24 godz
na dobe co 3 minuty mial atak bolu, ktory trwal ok. 1 minuty. bol byl tak
silny, ze czlowiek ten ciagle mdlal...nie wiem ile to trwalo...

3. Data: 2000-12-21 23:34:05

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Kruczek napisał(a):

> Jakie jest wasze zdanie na temat eutanazji. Tomek.

Przenieś się z tym pytaniem (albo po prostu poczytaj) na grupę prawo.
Ten temat jest tam wałkowany już enty raz.

Kaja

4. Data: 2000-12-22 06:55:44

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik Tomasz Kruczek <t...@p...onet.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:...
> Jakie jest wasze zdanie na temat eutanazji. Tomek.

Moje jest takie ze najpierw trzeba zmienic tzw.przysiege Hipokratesa
A wogóle kazdy taki przypadek powinien byc sadownie rozpatrywany
Sa bardzo rozna przypadki
pozdr
Gregg

5. Data: 2000-12-22 12:29:17

Od: Artur Makowski <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bol jest niczym przy dusznosci. I w wiekszosci mozna go opanowac (w
99,9). Z dusznoscia w skrajnej niewydolnosci oddechowej jest o wiele
gorzej ...

6. Data: 2000-12-22 12:34:43

Od: Artur Makowski <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:
> Przenieś się z tym pytaniem (albo po prostu poczytaj) na grupę prawo.
> Ten temat jest tam wałkowany już enty raz.

Ale czy z medycznego punktu widzenia ?

7. Data: 2000-12-22 17:44:33

Od: "LTS" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem za a nawet przeciw

--
Pozdrowka - j...@l...pl

8. Data: 2000-12-22 18:29:55

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma znaczenie czy bol czy dusznosc czy jeszcze cos innego. dla kazdego
jest straszne to co akurat czuje.
pytanie bylo inne

9. Data: 2000-12-22 22:24:46

Od: "Hyoideus" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może źle zrozumiałem. Ale moim zdaniem nie trzeba zmieniać przysięgi
Hipokratesa.
Po pierwsze nie szkodzić w połączeniu z WHOską definicją choroby w
zupełności rozwiązuje problem.
Moj aodpowiedź: jestem za , z jednym zastrzeżeniem wyedukujcie wcześniej
oszołomów a potem nauczcie ich racjonalnego myślenia wcześniej w
ortodoksyjnie katolickiej polsce nie ma co mażyć o sensownej dyskusji na ten
temat.

10. Data: 2000-12-23 11:29:06

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oszołomów a potem nauczcie ich racjonalnego myślenia wcześniej w
> ortodoksyjnie katolickiej polsce nie ma co mażyć o sensownej dyskusji na

Rozumiem, ze edukacja oszolomow polegac ma przede wszystkim na nauce
ortografii.

Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/klub/o_nas2/laczk.html