Pies!!!

1. Data: 2004-09-03 12:12:57

Temat: Pies!!!
Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy macie jakies pomysly co mozna zrobic w sprawie GLOSNO szczekajacego psa.
Pies nie moj a sasiada. jest uwiazany wieksza czesc dnia na 3-4 metrowym
sznurze i potrafi szczekac(ale tak jakos dziwnie bo szczeka wtedy bardzo
wysokim glosem, "na kogos" szczeka inaczej) bez wytchnienia 2-3 godziny.
Rozmowa z sasiadem sprowadzila sie do tego ze pies jest mlody nie ma jeszcze
roku i szczeka jak jest uwiazany i nikt sie z nim nie bawi. Odwiazac go nie
moga bo nie maja skonczonego ogrodzenia, a w sprawie biegajacego po osiedlu
psa byl u niego dzielnicowy i chcial im wlepic mandat.
Poradzcie prosze co zrobic, bo koncza sie cieple dni a ja nie moge na
podworko wyjsc, bo tam wlasnych mysli nie slysze.... :-(

Pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2004-09-03 13:47:02

Temat: Re: Pies!!!
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin M. napisał:

(...)
> Poradzcie prosze co zrobic, bo koncza sie cieple dni a ja nie moge na
> podworko wyjsc, bo tam wlasnych mysli nie slysze.... :-(

Wyjdź na podwórko i się z tym psem pobaw.

Pozdrawiam
PWZ

--
Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

1. Data: 2004-09-03 14:16:10

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kup soboe heyah (bo moze sasiad ma identyfikacje numeru dzwoniacego) i dzwon
do niego o 3-4 nad ranem i szczekaj do sluchawki
mojemu dziadkowi 5 lat temu pomoglo (nie dzwonil z heyah :))

1. Data: 2004-09-03 15:32:12

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin M." <m...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
..
> a w sprawie biegajacego po osiedlu
> psa byl u niego dzielnicowy i chcial im wlepic mandat.

Sprowokuj sytuację, w której dzielnicowy przyjdzie w sprawie szczekającego
psa...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-09-04 06:39:47

Od: Daniel Karasek <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawa jest trudna.
Też mam psa i większość sąsiadów również.
Kiedyś nie mialem problemów z szczekanymi psami myślałem, że to wszystko
zalezy od psychiki psa.
Ostatnio jednak, sąsiad w okolicy kupił sukę, która właśnie ma cieczkę...
Wszystkie okoliczne psy, które ją czują, wyją i szczekaja 24h - naprzemian,
Spać nie idzie, więc mam podobny problem.
Przecież psa nie "zlikwiduje" - to mój pupil, ale rozwiazania nie znam
(sterylizacja suki???).

--

pozdrawiam Daniel (śląsk)
Horyzont (203m2)

1. Data: 2004-09-06 07:26:19

Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...)
>
> Wyjdź na podwórko i się z tym psem pobaw.
>
> Pozdrawiam
> PWZ

Nie da rady bo pies jest przywiazany i musialbym wejsc na posesje sasiada :-(

Pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2004-09-06 07:28:23

Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej R" <T...@g...pl> wrote in

> [...]
> dzwon do niego o 3-4 nad ranem i szczekaj do sluchawki
> mojemu dziadkowi 5 lat temu pomoglo (nie dzwonil z heyah :))

O!! ten pomysl mi sie podaba, musze tylko dorawc numer do sasiada....bylebym
tylko nie wywolal III Wojny Swiatowej....

Pozdrwka
Marcin

1. Data: 2004-09-06 07:29:39

Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote in

> Sprowokuj sytuację, w której dzielnicowy przyjdzie w sprawie szczekającego
> psa...

To akurat nic nie da, bo co moze obchodzic dzielnicowego pies, ktory znajduje
sie na prywatnej posesji i sobie szczeka w dzien :-(

Pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2004-09-06 07:39:42

Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Karasek <a...@b...pl> wrote in news:194unsy9ftjj3$.dlg@q.w.e.r.t.y:

> sprawa jest trudna.
> Też mam psa i większość sąsiadów również.
> Kiedyś nie mialem problemów z szczekanymi psami myślałem, że to wszystko
> zalezy od psychiki psa.
I masz 100% racji, ze zalezy. Ponadto psa mozna wyszkolic, zeby nie szczekal
na chodzoce mrowki, powietrze itp......

> Ostatnio jednak, sąsiad w okolicy kupił sukę, która właśnie ma cieczkę...
> Wszystkie okoliczne psy, które ją czują, wyją i szczekaja 24h - naprzemian,
> Spać nie idzie, więc mam podobny problem.
Ale to bedzie przejsciowe, bo wiecznie tej cieczki miec nie bedzie ;-)

> Przecież psa nie "zlikwiduje" - to mój pupil, ale rozwiazania nie znam
> (sterylizacja suki???) -
Srodek na uspokojenie albo na zachamowanie popedu powinien pomoc.
(sasiad moj nie bedzie zadych farmaceutykow psu dawac) Ciekawe ludzie moga
sie chemia szpikowac ale psa nie chca....przeciez jesli czlowiek jest
nadpobudliwy, lub apatyczny to sie leczy, a dlaczego nie leczyc psa -
nierozumiem???

P.S.
Nie mam i nie bede mial nic nigdy przeciwko psom, winni zawsze sa ludzie.

Pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2004-09-06 08:10:09

Od: slimaczek <s...@p...ze.spamem.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin M. napisał(a):
> [...]
> Poradzcie prosze co zrobic, bo koncza sie cieple dni a ja nie moge na
> podworko wyjsc, bo tam wlasnych mysli nie slysze.... :-(

Witam.
Metoda tańsza: kup sobie i ewentualnym gosciom zatyczki do uszu.
Metoda droższa: zrób/załatw/spowoduj zrobienie sąsiadowi ogrodzenia.

Pozdrawiam
slimaczek

Wyciszenie podłogi
Zawiasy do przyklejenia do drzwi ze szkla
okna drewniane - gdzie
sztaluga, d.c.
Ekipa do ukłądania G-K