sztaluga, d.c.

1. Data: 2004-09-03 08:27:07

Temat: sztaluga, d.c.
Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

hej, gdzie kupić drewnianą sztalugę?! nie myślałem, że to takie trudne:
w jysku (jupiter centrum) mają tego na pęczki, ale tylko na własne
reklamy, samych sztalugostandów nie sprzedają. w castoramie nie ma. na
szukajce ikei jest tylko jakaś tablica dla dzieci i ramka wys. 5 cm :(

podejrzewam, że w jakichś sklepach około ASP będzie do dostania, ale
zapewne jakiś model profesjonalny, a mi wystarczy dekoracyjny (ma tam
stać docelowo lustro w ramie) za pół ceny :)

za dobre rady sypię ziarnka garściami...

--
:|[ kondi.net ]|:::::::::::::::::::::::::::::::::::|[ 2:480/1...@f...org ]|:

1. Data: 2004-09-03 08:57:44

Temat: Re: sztaluga, d.c.
Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konrad rzentarzewski" <k...@r...net>
napisał w wiadomości
> hej, gdzie kupić drewnianą sztalugę?! nie myślałem, że to takie
trudne:
Kiedyś kupiłem w Ikei, możesz spróbować na Kole (bazarku staroci),
a prawie na pewno na Mazowieckiej w sklepie dla plastyków (ale tam
może być drogo).

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-09-05 13:38:42

Od: RaV <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dnia 9/3/2004 10:27 AM, Użytkownik konrad rzentarzewski napisał:
> [...]
> reklamy, samych sztalugostandów nie sprzedają. w castoramie nie ma. na
> szukajce ikei jest tylko jakaś tablica dla dzieci i ramka wys. 5 cm :(

A może na allegro:

http://www.allegro.pl/search.php?string=sztaluga&des
cription=1

Ekipa do ukłądania G-K