zmywarka i kuchenka gazowo-elektryczna

1. Data: 2004-09-02 17:29:14

Temat: zmywarka i kuchenka gazowo-elektryczna
Od: "tom" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie.
chcę kupić żonie w prezencie zmywarkę oraz kuchenkę gazową z elektrycznym
piekarnikiem, ale nie znam sie zbytnio na tym. proszę więc Was o pomoc. jaki
sprzęt i dlaczego wybrać, na co zwracać uwagę, co jest istotne. pozdrawiam

1. Data: 2004-09-02 18:15:20

Temat: Re: zmywarka i kuchenka gazowo-elektryczna
Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcę kupić żonie w prezencie zmywarkę oraz kuchenkę gazową z elektrycznym
> piekarnikiem,

Ta zmywarka to chyba dla Ciebie w prezencie :-)

Na zmywarkach sie nie znam, ale jak zona lubi gotowac, to warto kupic
piekarnik z termoobiegiem, grillem.
Sa piekarniki z plytami samoczyszczacymi w sicnkach. Ja to mam, ale malo
pieke wiec jeszcze nie do konca to docenilam.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-09-02 20:21:20

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jaki
> sprzęt i dlaczego wybrać, na co zwracać uwagę, co jest istotne. pozdrawiam

www.google.pl i chyba wiesz co z tym zrobic ?

pawelWN

1. Data: 2004-09-03 09:18:18

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Julita" <j...@w...pl> wrote in message

> [...]
> piekarnik z termoobiegiem, grillem.
> Sa piekarniki z plytami samoczyszczacymi w sicnkach. Ja to mam, ale malo

Można jeszcze dorzucić teleskopowe prowadnice - wygodna sprawa - i
termosonde - to nie wiem na ile wygodne bo jeszcze nie używałem

Zaslav

1. Data: 2004-09-03 10:31:43

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 Sep 2004 19:29:14 +0200, na pl.rec.dom, tom napisał(a):

> [...]
> sprzęt i dlaczego wybrać, na co zwracać uwagę, co jest istotne. pozdrawiam

Zalezy co kto preferuje... zamiast jej robic prezent wez ja do sklepu AGD i
wspolnie cos wybierzcie

1. Data: 2004-09-03 12:56:26

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Sep 2004 11:18:18 +0200
"Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> wrote:

> Można jeszcze dorzucić teleskopowe prowadnice - wygodna sprawa - i

no wlasnie, jak to dziala? mozesz wysunac caly piec z szafki?
po co? :)

Sierp

1. Data: 2004-09-03 12:57:06

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Sep 2004 12:31:43 +0200
Ormianin <o...@c...pf.pl> wrote:

> Zalezy co kto preferuje... zamiast jej robic prezent wez ja do sklepu AGD i
> wspolnie cos wybierzcie

raczej nie "zamiast jej robic prezent" a "zamiast jej robic niespodzianke"
bo prezentem to moze byc dalej

Sierp

1. Data: 2004-09-03 14:59:02

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Sep 2004 14:56:26 +0200, Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> wrote:

>no wlasnie, jak to dziala? mozesz wysunac caly piec z szafki?
>po co? :)

Nie piec tylko tacę/blachę :) Żeby było wygodniej (nie zacinało się i nie
opadało pod koniec).
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

1. Data: 2004-09-03 16:09:30

Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to jeszcze jeden drobiazg wlasciwie.
Kolega, ktory czesto robi pizze bardzo chwali szklana blache w piekarniku
(znaczy forme, no blacha to tak w przenosni). Podobno dobrze widac czy sie
podpieka od dolu (czytaj: czy sie nie przypala). Jak zona piecze pizze, albo
jakies lazanie bezposrednio na blasze, to moze byc wygodne.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-09-05 12:26:52

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tom" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam serdecznie.
> chcę kupić żonie w prezencie zmywarkę oraz kuchenkę gazową z elektrycznym
> piekarnikiem.

Rozumiem, że mieszkacie osobno i nigdy przenigdy nie stołujesz się u żony w
domu?

MSPANC

Joaska - w feministycznem nastroju dzisiaj.

nawiewniki na oknach - czy potrzebne?
plamy pod obrazami
(reklama) www.antique-deco.com nowa promocja
Niemily zapach