Pies-tez czlonek rodziny.

61. Data: 2002-03-26 22:44:53

Temat: Re: Pies-tez czlonek rodziny.
Od: "Asia" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z pkt. widznia psa Basia wyżyciła go z uprzywilejowanej pozycji (czyli
> spania w łóżku)

Nie zupelnie chyba tak bylo. Ja sie wyprowadzilam z domu jak wyszlam za maz,
psa nie moglam zabrac wiec zostal w domu z mama (druga pani po mnie). Mimo
to mialam wrazenie, ze nadal jest szczesliwy. Jak wrocilam do domu
rodzinnego z dzieckiem na stale to Jogi byl przyzwyczajony, ze spi z moja
mama i nie chcial spac ze mna, zwlaszcza, ze Basia mu przeszkadzala.

stało sie to bez powowdu wg. psa, ogranczas psa bo Basia
> jest ważniejsza ale pies tego nie rozumie kiedyś było mu wolno szczekać a
> teraz nie bo to małe jest a nie zrobiło nic by pokazać że stoi wyżej w
> chierarchi stada - to jest właśnie jedo z miejsc do pracy

Tu jest prawda.

> nie chce być gałaskany tzn. alfa (przewodnik) ma swój jprywtny rewir do
> którego wolno wchodzić za zaproszeniem a Basia tego nie respektuje i pies
> sie denerwuje i ją karci odbera to tak jakby do ciebie do domu kotś
wszedł
> bez pukania i zaproszenia pobrudził podłoge usiad na fotelu i przełączył
tv
> na inny kanał gdy ty oglądasz

Ta, chyba jednak sobie madre ksiazeczki poczytam bo juz glupieje :-).

pzdr Asia

62. Data: 2002-03-26 22:52:02

Od: "Asia" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie to marnotrawstwo miłości. Ale EOT.

Ja nie marnotrawie milosci. Mam jej tyle, ze moge kazdego obdarzyc bez
wzgledu czy jest glupim psem czy glupim czlowiekiem ;-)

uklony dla madrego czlowieka ;-)
Asia

63. Data: 2002-03-26 22:55:18

Od: "Asia" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Milosc sie nie oblicza tylko czuje albo i nie. Nie ma po co matematyki,
fizyki ani zadnej nauki scislej w to mieszac...chociaz to ponoc chemia :-).

pzdr Asia

64. Data: 2002-03-26 22:56:31

Od: "Asia" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 6) psa się nie kocha (rozumiem, że tu cię boli)

Ja mojego bardzo kocham (rozumiem, ze tu Cie boli)

pzdr Asia

65. Data: 2002-03-26 23:04:34

Od: "Asia" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Embrion w trakcie swojego rozwoju przechodzi przez kolejne etapy
> rozwoju ewolucyjnego. Niektóre embriony zatrzymują się w swoim rozwoju
> i dlatego, między innymi, tyle wokół małp.

No i gadow ;-).
Chociaz czasem sie zdarzy jakis podgatunek plaza ;-)

pzdr Asia

66. Data: 2002-03-26 23:06:33

Od: "Asia" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Współgrupowicze już podali parę wartych przeczytania ksiażek, ja tylko
> zachęcę do zajrzenia na moją stronę - adres w sigu.

Wielkie dzieki, juz wlaze :-)

pzdr Asia

67. Data: 2002-03-27 07:53:15

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz

człowiek bardzo często myśli że umie kochac a kocha tylko siebie

miełeś kiedyś psa??? i co do niego czułeś

Joanna

68. Data: 2002-03-27 07:55:00

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam sie z Tobą w całej rozciągłości

Joanna

69. Data: 2002-03-27 07:55:58

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to cytata skad???
> wiesz, ze Hitler uwielbial psy a szczegolnie
> swojego wilczura!!!
> iwon(k)a

ja sama widziesz nie napisałaś kochał

Joanna

70. Data: 2002-03-27 07:58:24

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@t...com.pl> napisał w wiadomości

> Ja mojego bardzo kocham (rozumiem, ze tu Cie boli)
>
> pzdr Asia

Ja kochałam wszystkie psy które miałam i mam
a bardzo lubię psa rodziców i psy teściów które są przez swoich właścicieli
bardzo kochane zwłaszcza jamnik moich rodziców

Joanna

[Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce
co jest "lepsze" ?
iść czy nie iść (znowu ślub)
bezczlowieczenstwo
urlop macierzyński