Piknik

1. Data: 2001-08-16 15:47:27

Temat: Piknik
Od: mahiro mh <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajm szanowne zgromadzenie mistrzow kuchni!!

Mam prosbe: Moje urodziny, ktore wypadaja niebawem,
chce urzadzic w formie pikniku.
Gdyby ktos mial fajne, pyszne, oryginalne, tudziez oczywiscie
malo skomplikowane (chroniczny brak czasu) przepisy na danka,
ktore mozna zrobic wczesniej i zabrac ze soba w plener, to
poprosze o podzielenie sie wiedza.
Zaznaczam, ze jestem kulinarnym ignorantem i trzeba do mnie
w tej kwestii jak do policjanta albo do blondynki (tlenionej, bo
naturalne sa bardzo madre) tzn. 3 razy, glosno, dokladnie i powoli.
Pozdrowienia
Marek

1. Data: 2001-08-22 14:57:44

Temat: Re: Piknik
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

mahiro mh wrote:

> [...]
> w tej kwestii jak do policjanta albo do blondynki (tlenionej, bo
> naturalne sa bardzo madre) tzn. 3 razy, glosno, dokladnie i powoli.

Podaj, na ile osob ten piknik - zupelnie inaczej bedzie menu wygladac na
20 osob czy na 2, no i o ktorej godzinie? W parku miejskim? W ogrodzie
prywatnym? Na kocach czy lawkach? Czy beda stoly?
MB

1. Data: 2001-08-24 00:37:33

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

> [...]
Potrawa pasteska, przedstawiana kiedyś tu:
słoninę lub boczek wędzony przekładać krojonymi w plasterki
ziemniakami cebulą i kapustą, zakryć szczelnie i perkotać w
grubościennym ( garnku, kociołku zasypanym w gorących węglach) 3-4
godziny. podawać z piwem smacznego
pozdr.Alex

1. Data: 2001-08-24 01:59:03

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mahiro mh <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lgm84$7op$...@i...srv.wp-sa.pl...
Ja do tego wszystkiego mam tylko jedno ale, czy aby przemyslales to
dostatecznie? Czy estetycznym bedzi uzadzac piknik na otwartym powietrzu
biorac pod uwage akt, wyjatkowego wysypu komarow w tym roku? Nie wiem, jak u
Ciebie, ale u mnie komary sa wszedzie, a przykro sie konsumuje cokolwiek
zwracajac uwage na to czy aby przypadkiem cos nie konsumuje nas:-)

Pozdrawiam
Jacek

sztucce HEFRY-co sadzicie?
Serce z ciasta - prośba
CFV2: pl.rec.robotki-reczne (glosowanie)
Dodatki
Jakie noze?