Piksel i ocieplacze elektryczne a sklepy netowe

1. Data: 2013-11-25 18:46:23

Temat: Piksel i ocieplacze elektryczne a sklepy netowe
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

W Carrefourze kupiłem (za 62pln-3pln) koc elektryczny
a za jakiś czas w Lidlu będą maty grzewcze (które
zamierzam kupić) na siedzenia samochodowe.

Takie są skutki kupowania w sklepach typu Piksel-Sklep.

Piksel ,,modli się'' stale o to, aby bank przelał mu pieniądze,
gdy tylko znajdą się jakieś na moim koncie -- ale nic z tego...
Pieniądze na tym koncie są bardzo często (od tamtej pory przez
kilkadziesiąt dni -- w sumie) ale nic z tego...

Czy ja muszę używać tego konta? Nie -- mam jeszcze 2 takie same do dyspozycji.
Powiedziałbym nawet, że te dwa są lepsze od tego pod pewnym względem. ;)

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'