Pilne, cytologia, czy można?

1. Data: 2001-08-23 07:32:49

Temat: Pilne, cytologia, czy można?
Od: "Joanna Słocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy lactovaginal wzięty na noc przed dniem
robienia cytologii może zafałszować wyniki?
Jeśli tak, to ile mam odczekać po zażyciu serii
by zrobić to badanie.
Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2001-08-23 12:29:18

Temat: Re: Pilne, cytologia, czy można?
Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Słocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy lactovaginal wzięty na noc przed dniem
> robienia cytologii może zafałszować wyniki?
> Jeśli tak, to ile mam odczekać po zażyciu serii
> [...]
Niestety, na 72 godziny przed zrobieniem cytologii nie powino się przyjmować
żadnych leków dopochwowych i należy się powstrzymać od współżycia. Może to
zafałszować wynik. Tak więc minimum trzy dni.

3. Data: 2001-08-24 08:05:28

Temat: Odp: Pilne, cytologia, czy można?
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisała

: Niestety, na 72 godziny przed zrobieniem cytologii nie powino się przyjmować
: żadnych leków dopochwowych i należy się powstrzymać od współżycia. Może to
: zafałszować wynik. Tak więc minimum trzy dni.

A to ciekawe, bo mi lekarz(e) nigdy nie mówili, że do zrobienia cytologii trzeba
spełniać jakieś warunki. Co ma do tego fakt współżycia?
BTW - Lactovaginal to przecież tylko bakterie kwasu mlekowego, które tak, czy
siak w pochwie występują praktycznie zawsze. W jaki sposób miałyby wpłynąć na
wynik cytologii?
Maja

4. Data: 2001-08-24 20:35:33

Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Informacje mam od ginekologa. Lactovaginal to rzeczywiście bakterie kwasu
mlekowego, ale jak każda globulka - nie tylko to ma w składzie. Tak więc
globulki pod jakąkolwiek postacią są niewskazane.Współżycie niewskazane,
ponieważ bada się wydzielinę z szyjki macicy i najlepiej, aby obraz był
niczym niezakłócony.

5. Data: 2001-08-25 07:09:48

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisała

: Współżycie niewskazane, ponieważ bada się wydzielinę z szyjki macicy i
najlepiej, aby obraz był
: niczym niezakłócony.

A gdy używa się prezerwatywy? :)
Maja

6. Data: 2001-08-26 07:56:36

Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja Krężel" <o...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> A gdy używa się prezerwatywy? :)
> --
> Pozdrawiam
> Maja

Hmmm, tu muszę się zapytać .... Ale prezerwatywa może zawierać środek
plemnikobójczy. Tak na marginesie - moja znajoma właśnie spodziewa się
dziecka. Pięć lat ufali prezerwatywie (co prawda mąż "weekendowy"). A tu
buuuum!!! Nie pękła, nie zsunęła się (zawsze sprawdzali), dobrej firmy i
przechowywana w odpowiednich warunkach. Tak więc..... Pozdrawiam - Ewa.

hiperprolaktyna
Nadmierne zmeczenie i sennosc...
Skąd wsiąść fundusz na leczenie ...?
CAMPTO