Re: odkryłem!

21. Data: 2007-10-21 20:43:33

Temat: Re: odkrylem!
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> Sky; <ffga6u$i5r$1@news.onet.pl> :

> Chyba nie zrozumiałeś przekazu, ale nic. Skoro piszesz, że nawet 11 w
> Krakowie może Ciebie nie być, to sobie dopisz czy ja będę. ;p
>
> Pozdrawiam
> Flyer

Zdaje się, że będę stała sama na tym Rynku Wawelskim - jak ten kołek,
jak ten kołek :-(

;-)

--
XL wiosenna

22. Data: 2007-10-21 20:44:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <ffga6u$i5r$1@news.onet.pl> :

> [...]

Chyba nie zrozumiałeś przekazu, ale nic. Skoro piszesz, że nawet 11 w
Krakowie może Ciebie nie być, to sobie dopisz czy ja będę. ;p

gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

23. Data: 2007-10-21 20:53:53

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości

> Zdaje się, że będę stała sama na tym Rynku Wawelskim - jak ten kołek, jak
> ten kołek :-(

Może zorganizujesz jakiś zlocik u siebie? :)
To byłoby jakoś w połowie drogi pomiędzy
Krakowem a Warszawą, tak? Wówczas
być może bym się wybrała, bo mam coś
w Kielcach do załatwienia, ale nie tak pilnego
żeby dla samej tej sprawy jechać...

- JaKasia

24. Data: 2007-10-21 20:56:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
;)

> Zdaje się, że będę stała sama na tym Rynku Wawelskim - jak ten kołek,
> jak ten kołek :-(

Będziesz kołkiem lub nie będziesz
Wszystko jasne... ;)

25. Data: 2007-10-21 20:59:52

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ;)

> Będziesz kołkiem lub nie będziesz
> Wszystko jasne... ;)

Czyli ciemne - wiem, wiem ;-P

--
XL wiosenna

26. Data: 2007-10-21 21:04:13

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> [...]
> Krakowem a Warszawą, tak? Wówczas
> być może bym się wybrała, bo mam coś
> w Kielcach do załatwienia, ale nie tak pilnego

Chętnie, ale dopiero wiosną lub latem - bo wtedy byłaby możliwość
załatwienia noclegów koło mnie :-)
Teraz, kiedy jest zimno, to cóż w Kielcach robić - knajpki i tyle, z
tego tylko jedna wg mnie nadająca się. Latem jest więcej możliwości
miłego spędzenia czasu tutaj i w ciekawej okolicy. Więc zapraszam - może
faktycznie latem?

--
XL wiosenna

27. Data: 2007-10-21 21:30:56

Temat: Piwo w Kielcach
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko jedna wg mnie nadająca się. Latem jest więcej możliwości miłego
> spędzenia czasu tutaj i w ciekawej okolicy. Więc zapraszam - może

Fakt, ze teraz nie wyjechałabym nawet na jeden dzień
gdziekolwiek - taki natłok zajęć. Do tego stopnia, ze
chyba musze przystopować pisanie tutaj, bo sładając
do kupy te krótkie momenty uzbiera się trochę godzin
na przestrzeni tygodnia - a to już bardzo nierozsądnie
jest ignorować... :)

Kielce latem - mam w głowie parę pomysłów na biesiadę.
Z miejsc - choćby dziedziniec Pałacyku...

A mozna tez wziąć piwo na Kadzielnię (będzie taniej
- a jakie malownicze widoki !;).
Tylko oczywiscie w normalnym towarzystwie,
zeby po pijaku nie uskuteczniali wspinaczki... :>

- JaKasia

28. Data: 2007-10-21 22:22:32

Temat: Re: Piwo w Kielcach
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - a jakie malownicze widoki !;).
> Tylko oczywiscie w normalnym towarzystwie,
> zeby po pijaku nie uskuteczniali wspinaczki... :>

podskocz do Kielc 10.XI
iXeLa cię przenocuje
i podwiezie na 11XI do Krk
[będziesz mieć więcej czasu
na zapoznanie jej męża ;) ]

29. Data: 2007-10-21 22:53:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli ciemne - wiem, wiem ;-P

Karmi[sz się złudzeniami] ;)

30. Data: 2007-10-22 05:29:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> tego

> podskocz do Kielc 10.XI
> iXeLa cię przenocuje
> i podwiezie na 11XI do Krk
> [będziesz mieć więcej czasu
> na zapoznanie jej męża ;) ]

Jak będziesz 11.11 na 100%, to się da zrobić :-D

--
XL wiosenna

A idę, bo mnie Sky wkurza...
Dziś Tusk mnie miło zakoczył :-)