Piwonia

1. Data: 2001-05-16 13:26:39

Temat: Piwonia
Od: "AKA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dwie piwonie zasadzone dwa lata temu kiepsko rosna.
Wypuszczaja po 3-4 liscie , pakow wogole nie zawiazuja,
chce je przesadzic .
Co wsypac w dolek by moje podopieczne zaczely w koncu cieszyc moj wzrok
pieknem swoich kwiatow ?

Pozdrowienia
Alicja

2. Data: 2001-05-16 14:12:09

Temat: Re: Piwonia
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chce je przesadzic .
> Co wsypac w dolek by moje podopieczne zaczely w koncu cieszyc moj wzrok

Poczekaj z przesadzaniem do sierpnia. Piwonie lubią żyzną ziemię ogrodową.
można je np. wyściółkować kompostem jesienią lub wiosną. I najważniejsze,
przy przesadzaniu wierzchołki pąków muszą się znaleźć tuż od powierzchnią
gleby. Zbyt głębokie sadzenie to częsta przyczyna niekwitnięcia piwonii.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2001-05-17 09:20:45

Od: "AKA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gleby. Zbyt głębokie sadzenie to częsta przyczyna niekwitnięcia piwonii.

Dzieki bardzo za porade.
Tyle czekalam na jeden chociaz kwiatuszek , ze poczekam jeszcze z tym
przesadzaniem.

Alicja

Maczliki ,mszyce
Ogrody zimowe, kto wie ...