Plama

1. Data: 2003-06-23 08:55:49

Temat: Plama
Od: "Krzychu" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mieszkam na poddaszu i niedawno zalało mi sufit. Gdy sufit wysechł
pozostała żółta plama. Niejednokrotnie próbowałem ją zamalować ale bez
skutku. Plama nadal wychodzła na wieszch. Słyszałem że są jakieś środki
chemiczne do likwidacji takich plam. Czy ktoś słyszał o takowych? Prosze o
pomoc.

Pozdrawiam Krzychu.

1. Data: 2003-06-23 10:24:45

Temat: Re: Plama
Od: Piotr Lapinski <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A slyszales o ACE albo innych wybielaczach?
Dolej do farby i zamaluj to miejsce.

PiŁapi

1. Data: 2003-06-23 10:26:13

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzychu wrote:

> [...]
> chemiczne do likwidacji takich plam. Czy ktoś słyszał o takowych? Prosze o
Jest taka sól do gruntowania przed malowaniem. Powinno pomóc - z plamami po
dymie tytoniowym poradziła sobie. Nazwy niestety nie pamiętam - produkt
niemiecki nabyty w 1kg kartonie (taki jak porszek do prania) w jednym z
hiper- budowlanych.
--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski