Plamka,pigment-pieprzyk na czole.

1. Data: 2008-12-17 10:17:28

Temat: Plamka,pigment-pieprzyk na czole.
Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Od pół roku pojawiła mi sie plamka na czole koloru brązowego wygląda tak
jak pieprzyk rozmazany wielkosci 3milimetrów nie wypukły.Czy mozna
gdzise usunąc wybielic jakimi metodami?Stosuje Iwostin na przebarwienia
3 miesiąc nie pomaga.Mieszkam w Nowym sączu pozdrawiam Bozia

2. Data: 2008-12-17 20:11:39

Temat: Re: Plamka,pigment-pieprzyk na czole.
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> usunąc wybielic jakimi metodami?Stosuje Iwostin na przebarwienia 3 miesiąc
> nie pomaga.Mieszkam w Nowym sączu pozdrawiam Bozia

Lepiej iść do dermatologa, niech to obejrzy w powiększeniu.

--
Nika

prezent na gwiazdkę
Re: DO POKRZYWDZONYCH PRZEZ TROLA Piłsóckiego - zapomniał właczyć anonimizer!
Re: Krem z łożysk dla cery 50+
Krem z łożysk dla cery 50+
prezent pod choinke