WSZYSKIEGO NAJLÓPSZEGÓ

1. Data: 2008-12-19 19:59:21

Temat: WSZYSKIEGO NAJLÓPSZEGÓ
Od: "! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI !" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kartka śfiónteczna:
http://www.dancingsantacard.com/index.php?page=santa
_yourself_3&user=1059509

--
W DÓPIE BYŁEM, GÓFNO WIDZIAUEM
ALE I TAK TFOM STAROM RÓHAŁEM!

2. Data: 2008-12-20 10:38:11

Temat: Re: WSZYSKIEGO NAJLÓPSZEGÓ
Od: "! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI !" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dancingsantacard.com/?santa=1147856

--

3. Data: 2008-12-21 11:26:52

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Placek pisze:
> Troll dziecko neostrady i kija od szczotki nie potrafi nawet poprawnie
> linka wkleić baran hehehe

kija ot szczotki to ja órzywam to róhania tfojej matki w otbyt

4. Data: 2008-12-21 21:27:52

Od: Czesłąw Kupsztyła <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Placek pisze:
> Troll dziecko neostrady i kija od szczotki nie potrafi nawet poprawnie
> linka wkleić baran hehehe
ty pokurwiona szmato - ani z niego dziecko, nie korzysta z neostrady.
Posłuchaj debilu, zanim cos jeszcze napierdzisz tutaj, to sie ciulnij
imadłem w ten sfuj gupi łep szmato do tojtoja

5. Data: 2008-12-21 21:42:55

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesłąw Kupsztyła pisze:
> ty pokurwiona szmato - ani z niego dziecko, nie korzysta z neostrady.
> Posłuchaj debilu, zanim cos jeszcze napierdzisz tutaj, to sie ciulnij
> imadłem w ten sfuj gupi łep szmato do tojtoja

eno imadło to jego stara tszyma w macicy otkont zerwał sie czóbek wentki
szark i ójebał żyłke.
Ale spokojnie powinien pjerdolnońc sie zwykłym kórva młotkiem kowalskim

6. Data: 2008-12-22 10:55:33

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesłąw Kupsztyła pisze:
> ty pokurwiona szmato - ani z niego dziecko, nie korzysta z neostrady.
> Posłuchaj debilu, zanim cos jeszcze napierdzisz tutaj, to sie ciulnij
> imadłem w ten sfuj gupi łep szmato do tojtoja

Zamknij to rylo, kurwo maloletnia!!! Rozplenilas sie na usenecie w
wielkich ilosciach co nie znaczy, ze cokolwiek znaczysz szmato.
--
Blazej

Plamka,pigment-pieprzyk na czole.
prezent na gwiazdkę
Re: DO POKRZYWDZONYCH PRZEZ TROLA Piłsóckiego - zapomniał właczyć anonimizer!
Re: Krem z łożysk dla cery 50+
Krem z łożysk dla cery 50+