Plasterki odchudzające vitaslim

1. Data: 2005-08-21 15:02:40

Temat: Re: Plasterki odchudzające vitaslim
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@N...com.pl> napisał(a):

> APPTRIM nie, 5-HTP z innego źródła tak.

sie obaczy-wyguglalam, zaplace i zrelacjonuje. Ze swego doswiadczenia to
jedynie dieta MZ (ale bez przesady, coby po okresie katorgi nie zucac sie na
jadlo jakom zrobila ostatnio po diecie kopenhaskiej) + sport + akceptacja
siebie + koncentracja na przyjemnosciach pozazywieniowych tak, by nie zazerac
problemow

Zdrowki
hania

1. Data: 2005-08-22 08:15:20

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@N...com.pl> napisał(a):

> Meridia to bardzo dobry lek, skuteczny, a stosowany pod kontrolą lekarza,
> przy braku przeciwwskazań, jest IMHO bezpieczny. A ostatnie 6kg w dół
> zawdzięczam właśnie 5-HTP.

jak stosowalas? (jaka dawke?)

zdrowki
hania

1. Data: 2005-08-22 08:38:40

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> jak stosowalas? (jaka dawke?)

2 x dziennie po kapsułce (100 mg każda). Teraz zwiększam do 3 kapsułek
dziennie.

--
JoP

1. Data: 2005-08-22 10:17:14

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> 2 x dziennie po kapsułce (100 mg każda). Teraz zwiększam do 3 kapsułek
> dziennie.

po jakim czasie widzialas efekty? ja po adipexie nie czulam nic, Therma Pro
powodowala "cudowne" pocenie i extra kolatanie serca - nakarmilam nim
smietnik.

zdrowki
hania

1. Data: 2005-08-22 10:31:55

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> po jakim czasie widzialas efekty?

Te 6 kg to circa 2 tygodnie. No, może 2,5. Ale rzeczywiście dietę stosuję
dość ubogą.

> ja po adipexie nie czulam nic, Therma Pro
> powodowala "cudowne" pocenie i extra kolatanie serca - nakarmilam nim
> smietnik.

Jeśli nie masz przeciwwskazań, polecam Meridię, cena kosmiczna, ale działa
(przynajmniej w moim przypadku kiedyś działało bardzo ładnie).

--
JoP

1. Data: 2005-08-22 12:14:46

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Te 6 kg to circa 2 tygodnie. No, może 2,5. Ale rzeczywiście dietę stosuję
> dość ubogą.

mrauk! 6 kg, miodzio!!! A apetyt toto Ci ogranicza?

> Jeśli nie masz przeciwwskazań, polecam Meridię, cena kosmiczna, ale działa
> (przynajmniej w moim przypadku kiedyś działało bardzo ładnie).

wiesz, odnosnie tego typu medykamentow jestem (juz) ostrozna. Zdrowie tak,
chudosc za wszelka cene - juz nie. Odwidzialo mi sie i skategoryzowalo po
tym, jak ciotka, wpatrzona w lekarzy skrocila sobie zycie o jakies 10 lat
faszerujac sie wszelkim dobrem wciskanym jej przez doktorkow. Nota bene - kto
kiedy byl poddawany dokladnemu wywiadowi, gdy doktorek przepisuje kolorowe
pastylki? (chodzi mi o interakcje)
Chce miec serce i watrobe zdrowa, a meridia to moze troche uniemozliwic (daj
Boze, ze nie)

zdrowki
hania

1. Data: 2005-08-22 18:56:12

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> mrauk! 6 kg, miodzio!!! A apetyt toto Ci ogranicza?

Przeca to ma wyłącznie takie działanie. Meridia zresztą też, żaden z tych
środków nie powoduje chudnięcia sam w sobie, przyspieszanie przemiany
materii też włożyłabym między bajki. Pozwalają funkcjonować bez typowych
objawów odstawienia dużych ilości kalorii (zimno, dreszcze, słabość, bóle
głowy) na dość skromnej diecie i tyle.

> [...]
> tym, jak ciotka, wpatrzona w lekarzy skrocila sobie zycie o jakies 10 lat
> faszerujac sie wszelkim dobrem wciskanym jej przez doktorkow.

Ja w sumie też nie przeginam, ale bez wspomagaczy chudnę wolno albo wcale.

BTW: będąc dziś u fryzjera zrobiłam sobie prasówkę i w "Pani" natknęłam się
na list kobiety, która twierdzi, że przez rok jadła po 600 kalorii dziennie
i schudła 15 kg.

Unfuckingmoglich, bo to jest dieta circa na poziomie oświęcimskiej. Jakiej
by wolnej przemiany materii nie miała, schudłaby 2-3 razy tyle.

> Nota bene - kto
> kiedy byl poddawany dokladnemu wywiadowi, gdy doktorek przepisuje kolorowe
> pastylki? (chodzi mi o interakcje)

Mi się parę razy zdarzyło.

> Chce miec serce i watrobe zdrowa, a meridia to moze troche uniemozliwic
> (daj
> Boze, ze nie)

To żaden argument oczywiście, ale brałam, chudłam i żyję. Niestety, jako
tarczycowiec już nie mogę.

--
JoP

1. Data: 2005-08-22 19:46:12

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> objawów odstawienia dużych ilości kalorii (zimno, dreszcze, słabość, bóle

a to sjuper - dysze w oczekiwaniu na przesylke...

> Ja w sumie też nie przeginam, ale bez wspomagaczy chudnę wolno albo wcale.

ja chudne:
a.w wielkim stresie (nie polecam i nie zycze najgorszemu wrogowi)
b. przy koncentrowaniu sie na zabawie w mini-zarcie, co moze w wieku lat 19
bylo celem samym w sobie, teraz szkoda mi czasu (btw - lat 12 temu ide sobie
korytarzem szkoly sredniej i strzyge uszami, w ktore wpadaja mile slowa "ale
ladna dziewczyna: taka wysoka i szczupla" -mordka mi sie szczerzy, po czym
slysze koniec zdania "tylko plaska jak decha!" - wgapialam sie w betonowa
podloge, ktora dziwnym trafem nie chciala sie rozstapic ;-)) Teraz tak juz
nie chce - lubie pitrasic i ...nie szukac piersi na plecach.

> [...]
się
> na list kobiety, która twierdzi, że przez rok jadła po 600 kalorii

rotfl ;-]]]] ha1 a jednak to mozliwe: mam kuzynke, a wlasn=ciewie zone
mojego durnego kuzyna (w sktocie nazywam ich bufonami i kazdy wie, o kogo
chodzi). No to moj kuzyn - grubawy lysawy kurdupel kaze jej sie odchudzac,
bo jego mamusia jest...chora na tarczyce (nadczynnosc
) i chocby zezarla konia z kopytami bedzie chuda jak indyjska krowa (widac,
ze nie lubie cioci - mam swoje powody), no i ten majac takiz wzorzec zmusza
zone do chudosci, na co ta sie potulnie zgadza - do 12 pije kawe (czarna bez
mkeka, mleko tuczy), potem jakies 2 kromki chljebka Wasa, a jak jest gdzies
na imieninach i wchlonieciacho, to potem 2 dni posci. Ma fajoskie cienie pod
oczami a'la Marylin Manson, zapadniete policzki, tik nerwowy i takiew tam,
ale chuda? chuda. A ze nie d zniesienia? No to co ;-))

> Unfuckingmoglich,

se podkradne, bez pytania ;-)))), ale z powyzszego wynika, ze jednak
moglich0- ...tylko ja sie pytam : po co...

zdrowki
hania

1. Data: 2005-08-24 07:26:10

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:de9jem$4qo$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Meridia to bardzo dobry lek, skuteczny, a stosowany pod kontrolą
> lekarza, przy braku przeciwwskazań, jest IMHO bezpieczny. A
> ostatnie 6kg w dół zawdzięczam właśnie 5-HTP.

Tylko za jaką cenę ;)

> Fajna teoria, ale na mnie nie działa - być może jestem wybrykiem
> natury, ale na wszystkich łagodnych dietach stosunkowo szybko
> przestaję chudnąć w ogóle.

Powiem tak. Moja teoria opiera się na dwóch osobach, tj. mnie i mojej
koleżance. Chodziłyśmy razem na aerobik (2x w tygodniu), ona
stosowała dietę pt. jeść mało i często, nie jeść bomb kalorycznych.
Ja nie byłam na żadnej, zwłaszcza zdrowej, diecie (rano bez
śniadania, po południu cokolwiek, byle zapchać żołądek, wieczorem
porządna kolacja) i obie schudłyśmy. Koleżanka ca. 18 kg, ja zeszłam
rozmiar w dół.

> Powiedziałabym, że tyle samo rodzajów ryzyka i skutków
> ubocznych, o ile nie więcej.

Mnie się jednak wydaje to bezpieczniejsze. W baloniku jest tylko sól
fizjologiczna, jeśli balonik pęknie (rzadko się zdarza), to nic się
nie stanie. Tabletki, każde, mają mniejszy lub większy wpływ na
wątrobę.

--
mips

1. Data: 2005-08-24 07:47:39

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Rakowska <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> śniadania, po południu cokolwiek, byle zapchać żołądek, wieczorem
> porządna kolacja) i obie schudłyśmy. Koleżanka ca. 18 kg, ja zeszłam

to ja tez oporna jestem: aerobikuje sie 5xtyg i nic...fakt, ze diet zero, no
ale tyle ruchu powinno jakos wplynac - tym bardziej , ze jem tyle samo, co
przed faza na sport, hmmm

Zdrowki
hania

Tonizujace, ujedrniajce mleczko do ciala Garnier
oczyszczanie twarzy u kosmetytczki
wizyta u kosmetyczki
pytanie o bellissima.com.pl
co do opalania i po opalaniu?