Plastikowe kule

1. Data: 2002-11-20 18:04:36

Temat: Plastikowe kule
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

HEJ!
Wiem, że kilkakrotnie był poruszany temat bombek robionych na szydełku i
nakładanych na kule. Myslałam, że to zwykłe przezroczyste bombki
szklane, ale mnie oświecono, że to kule plastikowe. Mówiono również, że
to trudne do zdobycia no i niezupełnie tanie. Ha... to był wstęp.

Byłam dzisaj w sklepie ...spożywczym. Kupiłam tam cukierki Brando mini
(landrynki) firmy Goplana. W światecznym opakowaniu. Sš to po prostu
plastikowe bombki rozkkręcane w połowie. Przezroczyste choć nie sa z
białego plastiku tylko z żółtego, ale i tak wydaja mi się przydatne jako
kule plastikowe do bombek szydełkowych. Cena 3,85 zł ( czy coś koło
tego). Srednica 7,5 cm. Były jeszcze dużo większe ale granatowe i
wcale nie przezroczyste no i o wiele droższe bo po 13,95 zł.
Ja w kazdym razie w ramach eksperymentu kupiłam trzy te małe. Tyle, że
musze sie nauczyc robic na szydelku, albo... zmobilizowac siostre :)

Pozdrawiam.

PS> Sklep wysyłkowy kokardka ma kanwe plastikowš białš format A-4 w
cenie 7,90 zł. Zamówiłyśmy ze znajomymi 14. X. przyszło dzisiaj. Ale
jest i beda swiateczne duperelki :)

1. Data: 2002-11-21 00:05:54

Temat: Re: Plastikowe kule
Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Nov 2002 19:04:36 +0100, Beazuku <b...@p...onet.pl>
napisał(a):

>HEJ!
>Wiem, że kilkakrotnie był poruszany temat bombek robionych na szydełku i
>nakładanych na kule.

Hej hej, w adresie stronki Nowa szkola, ktory podala Irena znalazlam
kule ze styropianu w komplecie 30 sztuk w 3 rozmiarach. A zreszta same
zobaczcie....
http://www.nowaszkola.com.pl/product_info.php?cPath=
12?PHPSESSID=f64fa03fd8039bad88e43d88314aa9a7_34&pro
ducts_id=830
Fajna ta stronka.. i maja koraliki o srednicy 2,5 cm akurat na glowki
aniolkow choinkowych sie nadaja....

Pozdrawiam
maciachowa

--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-11-21 12:12:39

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzis widzialam w Iysk po 9.50 za 4 sztuki .Maja tylko gdzieniegdzie
maciupenkie zlote gwiazdki ,cale przeoczyste i czerwona kokardka z pierdulka
i zlotym sznureczkiem do zawieszania. Do obrobki jak znalazl...

Jola L-L

1. Data: 2002-11-22 12:43:16

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Myslałam, że to zwykłe przezroczyste bombki
> szklane, ale mnie oświecono, że to kule plastikowe. Mówiono również, że
> to trudne do zdobycia no i niezupełnie tanie.

Czesc!
Nie wiem czy to dokladnie to, czego potrzebujecie ale takie plastikowe kule
o sr ok 5 cm mozna za zlotowke dostac praktycznie w kazdym....szpitalu. Sa
takie automaty z tymi klukami, a w srodku sa plastykowe na buty
ochraniacze...
... codziennie kolo takiego przechodze, to mi sie skojarzylo... ;-)))
Myszka

1. Data: 2002-11-22 16:22:43

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> o sr ok 5 cm mozna za zlotowke dostac praktycznie w kazdym....szpitalu. Sa
> takie automaty z tymi klukami, a w srodku sa plastykowe na buty

W 3-miescie ochraniacze sa luzem albo w woreczkach:(, ale w Makro sa bombki
jednokolorowe pakowane po 20 szt. sr. 6 cm po 10 zl, w Praktikerze sa na
sztuki po 0,59 zl ( sr. 5 cm) i po 0.89 zl za 6 cm :) - kolory dowolne, w
najnowszej Annie sa zlote oslonki szydelkowe na czerwone bombki i na
czerwone sople - mi sie podoba:)

Elzbieta

1. Data: 2002-11-22 16:25:07

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Goha <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:arl9i7$m0s$...@n...onet.pl...

> [...]
> ochraniacze...
> ... codziennie kolo takiego przechodze, to mi sie skojarzylo... ;-)))

To ja mam jesze lepszy pomysl - poszperac w najblizszym koszu ;-)))

Ilona

Wroclaw
Burda
PC Stitch Viewer