Pleśń w doniczkach

1. Data: 2007-03-18 12:53:06

Temat: Pleśń w doniczkach
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pleśnieje mi ziemia w doniczkach z kwiatkami - biały nalot albo meszek. Czy
ktoś ma pomysł, jak się tego pozbyć (kwatki mają przeżyć)?
Jacek

2. Data: 2007-03-18 18:35:02

Temat: Re: Pleśń w doniczkach
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pleśnieje mi ziemia w doniczkach z kwiatkami - biały nalot albo
meszek. Czy
> ktoś ma pomysł, jak się tego pozbyć (kwatki mają przeżyć)?
> Jacek

Gawędziliśmy o tym tutaj:
http://42.pl/u/qzT

Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2007-03-18 21:10:28

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:etjcl0$2ro$1@atlantis.news.tpi.pl Jacek
<m...@w...pl> napisał(a):
> Pleśnieje mi ziemia w doniczkach z kwiatkami - biały nalot albo
> meszek. Czy ktoś ma pomysł, jak się tego pozbyć (kwatki mają
> przeżyć)? Jacek

Hejka. Co tu wymyślać wystarczy zajrzeć do archiwum grupy. :-)
http://groups.google.pl/group/pl.rec.ogrody/b
rowse_frm/thread/5d8946e6a953acea/c2014e1abd1
2298b?lnk=gst&q=ple%C5%9B%C5%84+w+doniczk
ach&rnum=1&hl=pl#c2014e1abd12298b
Pozdrawiam zaradnie Ja...cki

Piwonia drzewiasta
trawnik vis nornice
Bezprzewodowy sygnalizator napełnienia szamba SZAMBOMETR
aaa! pierwsza burza!
Echinopepon