trawnik vis nornice

1. Data: 2007-03-17 22:21:13

Temat: trawnik vis nornice
Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję opinii, co to za zwierzę mi niszczy trawnik. Na całym
trawniku sa dziury otoczone wyrzuconą ziemią. Dziurka ma ok 1cm
rednicy, minikopczyk ma 5-8cm średnicy. Czy to nornice czy coś innego?
--
Pozdr,
Guru

2. Data: 2007-03-18 07:49:15

Temat: Re: trawnik vis nornice
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <

> Potrzebuję opinii, co to za zwierzę mi niszczy trawnik.(...) Czy to
nornice czy coś innego?

To zapewne UFO !!!

;-)

Serdecznie Miłka

3. Data: 2007-03-18 10:25:17

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:
> Potrzebuję opinii, co to za zwierzę mi niszczy trawnik. Na całym
> trawniku sa dziury otoczone wyrzuconą ziemią. Dziurka ma ok 1cm
> rednicy, minikopczyk ma 5-8cm średnicy. Czy to nornice czy coś innego?

Nornice są ździebko większe. To mogą być dżdżownice-giganty.
Czytałeś Diunę ?

Pozdrawiam
Baśka

4. Data: 2007-03-18 10:46:24

Od: "Halina Eisner" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc <a...@a...art.pl> napisał(a):

> Nornice są ździebko większe. To mogą być dżdżownice-giganty.
> Czytałeś Diunę ?
Tamte też był "zdziebko" większe ;)))

Pozdrawiam
H.

5. Data: 2007-03-18 14:07:18

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halina Eisner wrote:

> Tamte też był "zdziebko" większe ;)))

Ale TO była inna planeta :)

Pozdrawiam
Baśka

6. Data: 2007-03-20 11:57:39

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc wrote:
(...)
> Czytałeś Diunę ?

Myślisz, że to hodowla stworzycieli? To ja też chcę :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2007-03-25 19:28:08

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Mar 2007 11:25:17 +0100, Dobranoc
<a...@a...art.pl> wrote:

>Nornice są ździebko większe. To mogą być dżdżownice-giganty.
>Czytałeś Diunę ?

Obrażasz mnie samym pytaniem... Co nie zmienia faktu, ze nie wiem, jak
z tym walczyć...
--
Guru

Bezprzewodowy sygnalizator napełnienia szamba SZAMBOMETR
aaa! pierwsza burza!
Echinopepon
kompostownik
kosiarka