Piwonia drzewiasta

1. Data: 2007-03-18 10:30:12

Temat: Piwonia drzewiasta
Od: "ad" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam:)
Czy ktoś próbował wyhodować piwonię drzewiastą z nasion? I z jakimi wynikami?
Pytam, bo zastanawiam się nad kupnem takowych, ale czy warto sobie w ogóle
zawracać głowę.
ala

2. Data: 2007-03-18 11:52:10

Temat: Re: Piwonia drzewiasta
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam i pozdrawiam:)
> Czy ktoś próbował wyhodować piwonię drzewiastą z nasion? I z jakimi
wynikami?

Próbował, a wyniki możesz obejrzeć.
Pozdrawiam.mirzan

http://www.fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

3. Data: 2007-03-18 12:30:47

Od: "ad" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Próbował, a wyniki możesz obejrzeć.
> Pozdrawiam.mirzan
>
>  http://www.fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Ah dziękuję. I PIĘKNE!! Podziwiałam teraz zdjęcia. I zajrzałam też do archiwum.
Pisałeś o 5 latach na doczekanie się kwitnięcia. Oj cierpliwości ty moja:)
A może jakieś wskazówki odnośnie siania. Np gdzie zakupić nasionka, jak z nimi
postępować? Dziękuję i wiosenne pozdrowienia sle.
ala

4. Data: 2007-03-18 12:41:37

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może jakieś wskazówki odnośnie siania. Np gdzie zakupić nasionka,
> postępować?

Już mam wysiane, siać najlepiej wkrótce po zbiorze.Przesuszone potrafią
przeleżeć w ziemi nawet dwa lata, zanim wykiełkują.Przypomnij w końcu
sierpnia, będę miał nowe nasionka piwonii.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2007-03-18 14:13:11

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

ad wrote:

> Np gdzie zakupić nasionka,

Nasiona się sępi a nie kupuje :) Nawet mam coś na półce, ale już suche.
Będę dysponować kolorami w gamie od malinowego do fioletu/purpury
(takich mam rodziców). Oto jeden z nich
http://dobranoc.trojka.info/ogrodek/1-2006/0032.jpg
Jeśli to interesuje proszę się przypomnieć w czerwcu :)

Pozdrawiam
Baśka

6. Data: 2007-03-18 17:32:10

Od: "ad" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://dobranoc.trojka.info/ogrodek/1-2006/0032.jpg
> Jeśli to interesuje proszę się przypomnieć w czerwcu :)

DZięki wielkie dla Was obojga Dobranoc + Mirzan. A interesuje mnie jak
najbardziej każdy kolor. Tak więc teraz uzbrajam się w cierpliwość i będę się
przypominać w czerwcu. Pozdrawiam serdecznie
ala

7. Data: 2007-03-18 21:03:26

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://dobranoc.trojka.info/ogrodek/1-2006/0032.jpg
> Jeśli to interesuje proszę się przypomnieć w czerwcu :)

Ja tez sieje nasiona piwonii i też z powodzeniem. Wysiewam do gruntu, zaraz
jak sie wysypują.
Basiu! też bym sie przypomniała z ochotą na ten fiolet.

Pozdrawiam , Elzbieta

8. Data: 2007-03-19 08:38:43

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elba" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Basiu! też bym sie przypomniała z ochotą na ten fiolet.

Będę pamiętać :) Mam nadzieję, że nie dadzą się przymrozkom, bo już ruszyły.

Pozdrawiam
Baśka

trawnik vis nornice
Bezprzewodowy sygnalizator napełnienia szamba SZAMBOMETR
aaa! pierwsza burza!
Echinopepon
kompostownik