Pleśń w dymionie - jak się jej pozbyć?

11. Data: 2003-10-03 12:12:50

Temat: Re: Ple?ń w dymionie - jak się jej pozbyć?
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Oct 2003 14:22:47 +0200, "Janusz Czapski"
<j...@t...pl> wrote:

>Wystarczy w balonie stworzyć "atmosferę" siarkową (SO2 )poprzez spalenie
>paska siarkowego.

A pasek do nabycia gdzieś?
I tworzyć tę atmosferę przed czy po wlaniu tego.. no...nastawu?

Pozdrawiam dyletancko
Anka :-)

12. Data: 2003-10-03 12:22:47

Temat: Odp: Odp: Pleśń w dymionie - jak się jej pozbyć?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bljitu$bgj$...@i...gazeta.pl...
> Tiaaaa, bełt jak nigdy (czytaj J-23).

Tylko nie mów, żes był chowany na jakimś innym winie. :-))) Nostalgii należy
się szacunek... :-))))

> Po co ta siara? Nigdy jej nie dodawałem.

Żadnej siary nie trzeba dodawać (choć można w postaci pirosiarczynu
potasowego - i to nie szkodzi)!!!
Wystarczy w balonie stworzyć "atmosferę" siarkową (SO2 )poprzez spalenie
paska siarkowego. To w domowych warunkach wystarczy na wytłuczenie
niepożądanych grzybków.
Pozdrawiam :-)
Janusz

13. Data: 2003-10-03 13:12:25

Temat: Odp: Ple?ń w dymionie - jak się jej pozbyć?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:5...@4...com..
.

> A pasek do nabycia gdzieś?
Kiedyś kupilem w takim sklepie dla ogrodników gdzie "ryz, mydło i powidło.."
Można tez próbowac spalić w balonie grudkę siarki.
> I tworzyć tę atmosferę przed czy po wlaniu tego.. no...nastawu?
Po. Przed zakorkowaniem.

Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2003-10-03 13:52:40

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Oct 2003 15:12:25 +0200, "Janusz Czapski"
<j...@t...pl> wrote:

>Kiedyś kupilem w takim sklepie dla ogrodników gdzie "ryz, mydło i powidło.."
>Można tez próbowac spalić w balonie grudkę siarki.

>Po. Przed zakorkowaniem.

Instrukcja obsługi balona :-)))
Dzięki.

Pozdrawiam,
Anka :-)

Skleroza? - to bardzo przyjemne :-)
Wierzba energetyczna - patyczki do nasadzeń, potrzebuje ktoś ?
problem
Pnącze z owocem
Test