Plomba światłoutwardzana - pytanie

11. Data: 2005-08-24 11:57:07

Temat: Re: Plomba światłoutwardzana - pytanie
Od: "Av" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie to Barczewo? Bo chyba się przejade :)
> W Tychach 80-100 zł + 15zł za znieczulenie.
> Pozdrawiam,
> Ola

woj. warmińsko-mazurskie

12. Data: 2005-08-24 13:21:34

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mortez <m...@g...pl> napisał(a):

> Jak byłem ostatnio u dentysty (sierpień 2005r) to się dowiedziałem, że NFZ
> nie dopłaca już do tych plomb. Tak więc musisz pokryć całkowity koszt
> plomby. W Szczecinie wychodzi to od 70 - 120 zł. Pani dentystka, za jedną
> mniejszą zeszła do 60 :)
> Tak więc nadszedł czas wizyt w prywatnych gabinetach dentystycznych

a mozesz ją polecić ? Bo odnośnie cen, to mam taką za 40-60 zł (kurcze, ale
ostatnio bylam pol roku temu i byla refundacja) ...ale z jakoscią to bym
dyskutowała...

zdrowki
hania

13. Data: 2005-08-24 13:31:29

Od: "mortez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A chcesz konkretnie adres i jej nazwisko? bo polecić to moge z czystym
sumieniem

14. Data: 2005-08-24 13:47:26

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mortez <m...@g...pl> napisał(a):

> A chcesz konkretnie adres i jej nazwisko? bo polecić to moge z czystym
> sumieniem

poproszę bardzo:) jakoś ostatnio multum ludzi zawiedzionych swoimi
dentystami - spisek, czy co?

Ta moja to dr Pomianowska na Wyzwolenia przy dawnym sklepie papierniczym tel.
4210055- na przeciwko szpitala Kolejowego- dusza kobieta , ale ...no nie
wiem, kolezanka sobie chwali, jej rodzinka cala tez, a mi dwa razy sie plomba
ukruszyla (ale fakt: poprawki za darmo robi) i umowe z NFZem ma.

zdrowki
hania

15. Data: 2005-08-25 07:59:58

Od: "mortez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> poproszę bardzo:) jakoś ostatnio multum ludzi zawiedzionych swoimi
> dentystami - spisek, czy co?

A moja dentystka to Teresa Mijołajczak, z Dentusu, na felczaka. Jeszcze
żadna plomba od niej mi się nie ukruszyła.

16. Data: 2005-08-25 13:08:18

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mortez <m...@g...pl> napisał(a):

> A moja dentystka to Teresa Mijołajczak, z Dentusu, na felczaka. Jeszcze
> żadna plomba od niej mi się nie ukruszyła.

dzieki :)
swego czasu babka w kolejce do ogolnego (wiadomo - baby w kolejce albo w
pociagu od razu sie spoufalaja ;-)) polecila mi jakiegos mlodego lekarza w
przych. na Narutowicza, ale jeszcze nie bylam. BTW - uknulysmy wtedy teorie,
ze trzeba chodzic do mlodych lekarzy, bo jeszcze nie sa zmanierowani i sie
staraja (nie to, by mi roznice stanowilo, ile lat maja lapy manewrujace w
mojej paszczy)

zdrowki
hania

proźba do lekarzy
Gdzie kupic halimetr?
chlamydia pneumoniae
Gdzie rezonans magnetyczny dla osoby otyłej?
Kleszcze - objawy