Płomyczek w piecyku gazowym ile to wypala

11. Data: 2012-06-13 22:16:10

Temat: Re: Płomyczek w piecyku gazowym ile to wypala
Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "symantecghost" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jraqa2$fe3$1@inews.gazeta.pl...

> Raczej okna zostały wymienione na szczelne plastikowe.

Owszem, ale kilka lat przed wymianą pieca. Na starym było dobrze, nic innego
nie zostało zmienione.
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

12. Data: 2012-06-14 03:45:54

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wowa wrote:
> Użytkownik "symantecghost" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:jraqa2$fe3$1@inews.gazeta.pl...

> Owszem, ale kilka lat przed wymianą pieca. Na starym było dobrze, nic
> innego nie zostało zmienione.

to masz raczej problem z kominem...

wezwij kominiarza.

13. Data: 2012-06-14 05:23:14

Od: symantecghost <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem, ale kilka lat przed wymianą pieca. Na starym było dobrze, nic
> innego nie zostało zmienione.
> Wojtek

To masz dwa kominy i wcześniej ssało tym drugim. ;)

14. Data: 2012-06-14 14:50:10

Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
W dniu środa, 13 czerwca 2012 10:38:34 UTC+2 użytkownik sebcio napisał:
> Tak się zastanawiam w związku z rachunkami za gaz
> Mam 2 piecyki gazowe, w każdym z nich jest płomyczek, który coś tam
> jednak tego gazu zużywa
> I mam pytanie, czy dużo to tego gazu zużywa, czy ich wyłączenie byłoby
> realną oszczędnością?

>Realnie zyskasz nieiwiele bo w rachunkach za gaz znaczną częśc stranowia
>tzw opłaty stałe. I nawet jakbys cały miesiąc gazu nie zużywał to
>kilkadziesiąt zł >zapłącisz opłat stałych

Masz rację Kris- mnie za ostatni rachunek wyszlo ze wszystkie oplaty
abonamentowe-stale, zmienne i czort wie jeszcze jakie to jest cos 1/3
calosci rachunku za zuzycie gazu! (fakt ze wpadlem w taryfe W3.6 ostatnio)

ALe do domu juz powoli zaczynam sie zastanawiac czy ogrzewania podlogowki na
prad nie zrobic i gazu wogole z chalupy sie pozbyc, bo to mocno wqurzajace
jak czlowiek ma na rachunku kupe forsy zaplacic za to cos co wisi na scianie
lub lezy w ziemi nawet jak nic gazu nie zuzyjesz

15. Data: 2012-06-14 16:48:33

Temat: Re: P?omyczek w piecyku gazowym ile to wypala
Od: sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-14 16:50, Przemek pisze:
> [...]
> jak czlowiek ma na rachunku kupe forsy zaplacic za to cos co wisi na scianie
> lub lezy w ziemi nawet jak nic gazu nie zuzyjesz

Ja nie wiem czy takie coś to się nawet do UOKIK-u nie nadaje.
rozumiem że płacę za to co zużyłem, ale za sam fakt posiadania???

16. Data: 2012-06-14 17:02:25

Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sebcio" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja nie wiem czy takie coś to się nawet do UOKIK-u nie nadaje.
> rozumiem że płacę za to co zużyłem, ale za sam fakt posiadania???

W Polsce?....Watpię, zwlaszcza ze PGNiG to monopolista.
Poza tym zawsze znajda wytlumaczenie, ze to na konsewacje sieci, itp itd.

Jeszcze jestem w stanie te oplaty od biedy zrozumiec przy pradzie bo pradu
nie da sie zmagazynowac, tylko trzeba na biezaco produkowac, plus jeszcze
miec rezerwy mocy.Choc tez te oplaty stale zmienne i cholera wie jeszcze
jakie tez stanowia duza czesc oplat w porownaniu o zuzycia pradu.

Dlatego na powaznie zaczynam sie zastanawiac nad grzaniem pradem bo wtedy
koszty stale placisz tylko jedne w pradzie a nie za dwa media prad i gaz

17. Data: 2012-06-14 18:07:03

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To masz dwa kominy i wcześniej ssało tym drugim. ;)

Można tak powiedzieć, jest wentylacja grawitacyjna :) Ale się będę upierał,
"wcześniej było dobrze". Komin jest dobry, wstawka z nierdzewki do
murowanego komina. Istnieje możliwość że jest nieco za krótki ale patrz
wyżej. Inna teoria mówi że część wystająca nad dachem powinna być ocieplona
i tu nie wiem. A jeśli chodzi o świeczkę , przypuszczam że jej ciepło
wystarczało do wytworzenia niewielkiego ciągu co zapobiegało zaciąganiu
zimna.
Wojtek

18. Data: 2012-06-14 18:34:54

Od: symantecghost <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ocieplona i tu nie wiem. A jeśli chodzi o świeczkę , przypuszczam że jej
> ciepło wystarczało do wytworzenia niewielkiego ciągu co zapobiegało
> zaciąganiu zimna.

Ale to nie wyklucza tego co napisałem, masz dwa kominy czy jeden?

19. Data: 2012-06-14 19:11:11

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

symantecghost wrote:

> Ale to nie wyklucza tego co napisałem, masz dwa kominy czy jeden?

jak ma dwa to wystarczy że są różnej wysokości albo po dwóch stronach
skośnego dachu.

20. Data: 2012-06-14 19:25:59

Od: symantecghost <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak ma dwa to wystarczy że są różnej wysokości albo po dwóch stronach
> skośnego dachu.

Albo jeden bliżej kaloryfera w łazience...

Cheap Nike Air Max 90 shoes max 87 91 95 97 TN LTD 2011 2012 Shoes www.BuyGoodGoods.com
Cheap G-Star Jeans,GUCCI Jeans,Iceberg Jeans,Just Cavalli Jeans,Jack&Jones Jeans,Kaporal5 Jeans,Levi's Jeans,Laguna Beach Jeans,Lee Jeans,LV Jeans,Prada Jeans,Rock&Republic Jeans,RMC Jeans,Robins Jeans ,TR Jeans,Versace Jeans
Cheap LV Belt LEVI'S belt HERMES belt GUCCI belt ARMANI belt Cartier Belt D&G belt PRADA belts CHANEL belt CK belt DIESDL belt BAPE belt ED Hardy belt Dsquared belt wholesale www.BuyGoodGoods.com
Cheap A&F Jeans,Affiliction Jeans,7 For All Mankind Jeans,Armani Jeans,Artful Dodger Jeans,Bape Jeans,BBC Jeans,Black Label Jeans,CA Jeans,CK Jeans,Coogi Jeans,Crown Holder Jeans,Dsquared Jeans,D&G Jeans,DIESEL Jeans,ED Hardy Jeans,Evisu Jeans
Gucci Shoes Gucci T-shirts Gucci Jeans Gucci Handbags www.BuyGoodGoods.com